BENİM EVİM


İnsanın evinde mutlu olması o kadar önemli ki ve o kadar güzel ki.
Ben evimde çok mutluyum. Bu akşam kapımı anahtarla açıp içeri girdiğimde, "Çok şükür sana Allahım, ben bu evi seviyorum, hem de çok" dedim. Aslında hemen her akşam aynı şeyi yapıyorum.
İki kişilik bir dünyam var, oğlumla ikimizin mutlu mesut yaşadığı bir dünya.
Tek kişilik bir odam var, tamamen bana ait, içine girdiğimde kendimi sarayımın sultanı gibi hissettiğim. Kitap okumak istediğimde okuma lambamı yakıp keyifle sayfaları çevirdiğim. Televizyon seyretmek istediğimde yatağıma yayılıp ışığımı kapadığım. Sonra sabaha kadar mışıl mışıl uyuduğum.
Salonumu, mutfağımı, evimin her köşesini çok seviyorum.
İnsanın evinde özgür olması gibi mutluluk verici bir duygu yok.
Bugün bir dinlenme anımda eskiden yaşadığım sıkıntılar geldi aklıma, evime gitmek bile istemediğim zamanlar. Çok geride kaldı artık, ama hatırıma gelince bu akşam daha bir şükredesim geldi işte.
***
Bir de böyle bir penceresi olsaydı:)))

Yorumlar

  1. Nurten'im ben de pencerenin senin evinin olduğunu düşünüp ay ne güzel demiştim içimden ama zor değil be arkadaşım, kepenk yaptır, bir de saksı, çiçek valla aynısı olur:)azıcık uğraş ve ama masraf olacak tabii..ve katılıyorum insanın evi gibisi yoktur...evine gitmek istememek de çok kötü bir duygu iyi ki o günler geride kalmış, çok sevindim..
    sevgilerimle öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Haklısın, kepenk, saksı çiçek tamamdır.
      Öptüm canım.

      Sil
  2. Önemli olanda zaten huzur değilmi, her insan bu duyguyu yaşayamıyor gerçekten saray bile olsa..
    Ne kadar şanslı ve ne güzel bir duygu taşıyorsun, öylede güzel anlatmışsınki; okurken içim aydınlandı :)
    öpüyorum seni arkası yarınım..

    YanıtlaSil
  3. Nurtenciğim, evinde kuzucuğunla birlikte mutluluğun daim olsun, inşaallah canım..sana mutlu ve huzur içinde uzun bir ömür diliyorum. Sevgilerimi gönderiyorum canım.. Hoşça ve dostça kal..:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar