TATİL


Merhaba,
Üç günlük kısa bir tatil yapıp döndüm.
Bartın'daydım, annemle babamın yanında. Bir de yeğenim ve yeni damadımız ile annesi Gülşen hanım.
Uzun zamandır Bartın'da böyle keyifli bir tatil geçirmemiştim. Şansıma deniz de güzeldi, her gün denize girebildim.
Annem yine aynı, babam çok şükür sağlıklı, halam beni özlemiş daha ne olsun? İstanbul'da hiç yemediğim kadar yedim (her zamanki gibi:), her sabah bahçede kahvaltı ve kahve, her akşam yemek ve çay keyfi yaptık, her gece limanda yapılan düğünlerden gelen müzik sesleriyle coştum. Yeni akrabalarımızla aynı düşüncede olduğumuzu görüp sevindim. Yeni damadımızı çok sevdim.
Evet daha ne olsun?
Bu akşam geldim, şu yol yorgunluğumu bir atayım, yazılara devam inşallah.
Esen kalın.

Yorumlar

  1. Hoş geldinnnn:)
    umarım tatil iyi gelmiştir,
    sevgilerimle öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk canım.
      O kadar iyi geldi ki, şimdi tam gaz çalışmaya devam:)
      Ben de seni öpüyorum.

      Sil
  2. Hoşgeldin, Nurtenciğim..Hiç bir yere gitmesen bile tatil mutlaka gerekiyor..Ben de yoktum. Anamur'a gittim, yeni döndüm..Dinlenmişsindir umarım.. öptüm seni sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk Hanife'ciğim. Kesinlikle gerekli tatil, vücuttan çok kafayı dinlendirmeli. Ben de seni öptüm canım.

      Sil
  3. Hayırlı tatiller canım, harika bir tatil yap ve güle güle gel, sevgilerimle öptüm..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar