HAYRET


Şu erkeklerin Allah topunun cezasını versin diyeceğim ama, adam gibi adam kalabilen bir avuç erkeğe yazık olacak.
Bu nedir kardeşim yahu? Bu ne biçim bir insanlıktan çıkış halidir? Nasıl bir alamete binmişiz de gidiyoruz kıyamete? Bu kadar kepazeliğin ortasında nasıl duruyor bu dünya hâlâ yerli yerinde ?
*
Kadının kocası mevsimlik işçi olarak uzak bir şehire gidiyor. Çocuğuyla yalnız yaşayan kadının evine kayınpederinin kardeşi geliyor, koruyucu edayla önce. Sonra günlerce ırzına geçiyor kadının silah zoruyla. Bir süre sonra artık dayanamayan kadın adamı öldürüp kafasını bedeninden ayırıyor ve köy meydanının ortasına fırlatıyor. "İşte namusumla oynayan adamın başı" diye. Hapse giren kadın hamile olduğunu öğrenince çıldırıyor, istemiyor çocuğu. "Alın bu çocuğu, ölürüm de doğurmam" diyor. İzin vermiyorlar kürtaj olmasına.
*
Genç kız evden koşarak çıkıyor. Şehir dışından gelen abisini karşılayacak. Babası koşuyor peşinden, yakalıyor kolundan bıçaklıyor acımadan. Biliyor kızının, abisini yalnız karşılama isteğinin nedenini çünkü. Kızı abisiyle konuşabilseydi, "Babam yıllardır benim ırzıma geçiyor abi." diyecekti. Diyebilseydi bunları, abisi de ona, "Benim de." diyecekti. "Üstelik tüm bunları annem de biliyor." diyecekti. "Biliyor, ama sesini çıkaramıyor." diyecekti.
Bir anne nasıl böyle bir şeye zin verebilir? Naıl susabilir? Kendisine yapılan her şeyi belki sineye çekebilir, ölümüne susabilir, ama çocuklarına yapılan bu zulme nasıl sessiz kalabilir? Ölümü göze alır ama susmaz benim bildiğim gerçek anne. Korku mu bu, neyin korkusu? Gelenek mi yoksa, Allahın cezası cehaletin boyun eğme geleneği.
Ne kadar çok ensest ilişki var memlekette. Ne korkunç bir sessizlik var evlerde. Gündüz ortalıkta dolaşan adam sandığımız insan müsveddeleri gece olunca cehenneme çeviriyor ev ahalisinin hayatını.
Ve bu dünya duruyor hâlâ yerli yerinde.
Hayret...

Yorumlar

  1. Nurten'im hakikaten yani iyileri seçip kalan bu sapık erkek milletinin topunun kökü kurusun! Hayatta en tiksindiğim iki şey var, ensest ve hayvanlara şiddet/tecavüz..Yahu benim iki kangal köpeği olan bir komşum vardı, kangal köpekler kardeşleriyle asla çiftleşmezlermiş ve yetiştiriciler bunu bilirmiş. Köpek diye hor görülen hayvan kardeşini, bacısını biliyor da, insan nasıl böyle gözle bakabiliyor kızına, bacısına, oğluna! Bunların suç aletlerini elektrikli testereyle uyuşturmadan kesip ağızlarına vereceksin ki, başka potansiyel sapık babalar, abiler, amcalar, kayınlar vs. varsa KORKSUNDAN yapamasın...%99 u Müslüman bir ülke olarak ensestte, hayvana tecavüzde, çocuğa tecavüzde üstümüze olmayışımızı acaba dinciler, tarikatçılar, cemaatçiler nasıl izah edecekler demiyorum çünkü en sapıklar hep bunlardan çıkıyor!!! Facebook'ta Humeyni'nin yazdığı bir kitabın bilmem kaçıncı sayfasında ne iğrençlikler yazmıştı, o pislik erkekler 1 yaşında kızla/ deveyle nasıl o işi yapacağını ayrıntısıyla tarif etmiş!!! Ben de ilk kez duydum ! Bu dünya hala duruyor hakikaten!!! Diyorum ya kıyamet kopsun da kurtulalım..

    Canım eline sağlık,
    sevgilerimle öptüm

    YanıtlaSil
  2. Ben bunu hiç duymamıştım. Humeyni'nin kitabını yani. Bu ne rezillik Allahım.
    Evet, benim de en merak ettiğim, dincilerin bu durumları nasıl izah edebileceğiydi. Fakat haklısın, en sapıklar onların arasından çıkıyor. O kadar çok hacı tanıdım ki, tabi bunlar sözde hacı, hep akılları şeylerinde. Çocukmuş, yetişkinmiş hiç fark etmiyor. İğrenç reziller...
    Ben de seni öpüyorum canım.

    YanıtlaSil
  3. böyle insanların içinde hayvani bir dürtü olmalı deseem hayvanlara çok büyüük bir hakaret olacak, sapıklık desem bu çok daha ilerisi, neden oluyor diyorum sadece psikolojiye bağlamak da mümkün değil yahu ben bunları bir kategoriye koyupta adlandıramıyorum aklım fırladı okurken, mide bulandırıcı üstelik hükümetin de istemediği çocuğa ya istenecek gibi değilki tövbe tövbe engel olması ayrı bir.........lik..hadi gelde küfür etme..sinirlerim bozuldu..

    YanıtlaSil
  4. midem bulanıyor artık haber filan izlemek istemiyorum ama izlemesemde zaten haberleri ilk önce sosyal medyada görüyorum. her gün şehit haberleri hergün tecavüz haberleri.. nasıl bir insanki başka birine tecavüz eder. hemde o kadar çok ki bu tecavüz sayıları artık herkese şüpheyle bakmaya başlayacağım.. tecavüz eden kişi seksten zevk almak amaçlıda yapmıyormuş bunu zaten nasıl bi zevk alabilirsin. çocuklara bebeklere önlerine kim çıkarsa tecavüz ediyorlar..birde kadın/kız her neyse sanki birer eşya birer mal onlarda sahipleri gibi defalarca kendileri tecavüz ettiği yetmiyor birde arkadaşlarınıda çağırıp,tecavüzettiriyorlar.. midem bulanıyor..yazık çok yazık..ileriye gideceğimize biz durmadan geriye gidiyoruz

    YanıtlaSil
  5. humeyniyle ilgigi yorumu şmdi okudum..ayy o adama zaten kılım birde 1 yaşındaki çocukla nasıl yapılacağını mı anlatıyor..yuhh yaa bi de müslümanım diye geçiniyor. insan böylelerini gördükçe dininden soğuyor zaten

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar