HAYAT O KADAR GÜZEL Kİ...

Hayat o kadar güzel ki...
Daha dün yerle yeksan olmuş, tüm geceyi uykusuz geçirmişken bugün böyle düşünebiliyor insan.
Kendimizden daha değerli kimse yok hayatta, olmamalı.
İnsanın en büyük şansı ne biliyor musunuz? Yanınızda olduğunu kalbiyle hissettiren, eliyle, gözüyle söyleyendir. Kaç insan kaldı ki dünyada böyle?
Varsın sizin kıymetinizi bilmeyenler olsun, bilenler yeter. Onların verdiği güç sizdeki güce güç katarak yaşama sıkı sıkı sarılmanızı sağlar. Kaybettiğinizi sandığınız yaşam sevincinizi bir anda eski yerine yerleştirir.
Çok şanslıyım, benim böyle dostlarım var. Riyakarsız, samimi, her ne hata yaparsam yapayım yanımda olduklarını hissettiren, dahası söyleyen güzel insanlarım var.
Daha ne isteyeyim?
Her sabah gün yeniden doğuyor, doğa yeniden canlanıyor. Geçen geceden kalan sıkıntılar bir bir yok oluyor. Yok olmalı zaten.
Tüm gece beni avutan, sarıp sarmalayan, bugün bütün gününü benim keyfimin yerine gelmesi için harcayan güzel dostlarıma sonsuz teşekkür ediyorum.

Yorumlar

  1. hayat herşeye rağmen devam ediyor ve herşeye rağmen yaşamaya değer..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle...
      Teşekkür ediyorum, sağol canım.

      Sil
  2. Ben hayatı herşeyiyle sevenlerdenim :)
    Acısıyla tatlısıyla, inişleriyle çıkışlarıyla...herşeyiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle. Hayat her şeye rağmen yaşamaya değer.
      Çok teşekkürler, sevgiler.

      Sil
  3. Riyakarsız, samimi bir dost bir insanın sahip olabileceği en güzel armağan, en güzel değer, kıymet diyorum, ne mutlu sana Nurten'im..yorumun aldım az önce çok sağol, ben de özlemiştim, duygularımız karşılıklı:)dayanamadım yazacağım yine:)yaramaz oğluşumla öpüyoruz seni:)

    YanıtlaSil
  4. Çok sevindim biliyor musun? Senin gibi lafını esirgemeyen, doğru, dürüst insanları kaybetmek istemiyorum çünkü.
    Ben de sizi çok, ama çok öpüyorum canım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar