İYİ BAYRAMLAR

Yarın bayram.
Kimimiz bu akşam, bayramda gelecek konuklarımızı en güzel şekilde ağırlamak için son hazırlıklarımızı yapıyoruz.
Kimimiz ise çoktan yollara düştü, ya memleketteki ana babasını görmeye ya da bayramı fırsat bilip tatil yapmaya.
Ben evimdeyim bu bayram. Bartın'daki anne babamla iki hafta önce İstanbul'a geldiklerinde görüştüğüm için İstanbul'da kaldım. Zaten o kadar yorgunum ki ruhen ve bedenen, canım hiç bir yere gitmek istemedi. Bir kaç akrabamı ziyaret edip evimde yan gelip yatmayı düşünüyorum. Yalnız başıma ev tatili yani. Nasıl olacak bilmiyorum, belki sıkılırım belki çok hoşuma gider.
Bu kadar yorgun olmasaydım kısa bir tatil çok iyi gelebilirdi. İnsan bulunduğu yerden başka bir yere gidince neresi olursa olsun kafası dağılıyor aslında. Hele İstanbul gibi stresi bol ve yaşanması zor bir şehirde yaşıyorsa.
Ama buna bile gücümün olmadığını hissettim. Kendi kendime kalmak sanki daha iyi gelecek bana.
Bu vesileyle hepinizin bayramını kutluyor, sevgi ve selâmlarımı yolluyorum.

Yorumlar

  1. huzurlu mutlu bir bayram dilerim,

    YanıtlaSil
  2. Nurtenciğim senin de bayramın kutlu olsun..Gönlünce bir bayram olmasını diliyorum..Özellikle bu son dönemde huzura çok fazla ihtiyacın olacağını düşünüyorum..Öpüyorum seni,hoşçakal canım..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar