YARIN YENİ BİR GÜN

Yarın bundan sonraki hayatımın ilk günü.
Yepyeni bir hayatın ilk günü.
Çok mutluyum, çünkü çok geç olmadan görmem gereken gerçekleri gördüm. Bana kalsa belki çok geç kalabilirdim, ama sağolsun ki, hakkında gerçekleri görmem gereken muhatabım kendiliğinden bunu kolaylaştırdı.
Sağolsun, bana hayatı, insanları öğretti. Ailemin benim için değerini gösterdi. Hayatın hiç kimse, hiçbir şey için üzülmeye değmediğini beynime hiç çıkmamacasına yerleştirdi.
Hiç başımıza gelmez sanırız bazı şeyleri. Uzak, çok uzaktır bize. Oysa bir hataya bakar, o kadar yakındır. Fakat hatalar ders almak içindir. Hiç bir zaman geç kalnımış sayılmaz, nereden dönersek kârdır.
İşte ben de dönüyorum ve eskisinden çok daha güçlü hissediyorum kendimi.
Nefes alıyorsak yaşıyoruz demektir, yaşıyorsak yapacak daha çok şey var demektir.
Ey muhatabım, bana bunları gösterdiğin, görmeyen gözlerimin açılmasını sağladığın  için çok teşekkür ederim.
Kuşlar gibi özgür olacağım günler beni bekliyor.

Yorumlar

  1. Seni bu kadar derinden etkileyen olay nedir bilmiyorum. Ancak şurası muhakkak ki Nurtenciğim, yaşanılan her ne ise yaşarken insan çok farklı hissediyor.Altından kalkamayacağını düşünüyorsun. Lakin küçük bir kıvılcım insanı kendine getiriyor ve her şeyin anlık olduğunu anlıyorsun..Yaşanan insan için birer tecrübedir. Önemli olan ders çıkarmasını bilmek.. Canım rahatlamana sevindim.Zaten bu durum yazından da anlaşılıyor.. Dilerim bu ruh halin hep devam etsin. Mutlu ve huzurlu hisset.. Canım çok öpüyorum sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devam edecek Hanife'ciğim. Çünkü artık hiç bir şeye şaşırmayacağım. Öyle derin bir tecrübe edindim ki bundan sonra hayat benim için asla eskisi gibi olmayacak.
      Ben de seni çok öpüyorum. İnan, uzaklar yakın oluyor, yüzyüze bile gelmediğim senin gibi arkadaşlarım sayesinde daha bir mutlu hissediyorum kendimi.

      Sil
  2. Önemli olan ders alabilmek..Biz gönül dostları için uzaklık yakınlık, ya da yüz yüze görüşmek değil asıl olan. Hislerde buluşmak görüşmek. Gerçek dostlukta bu olsa gerek.Bu his seni asla terk etmesin canım..

    YanıtlaSil
  3. Senden de bu beklenirdi Nurtenimmm, bu kadar işte... :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar