ÇOK YAZIK

Aslında hiç üzülmemem gereken bir insan için üzülüyorum. Zavallı halini gördükçe bütün öfkem yerini acımaya bırakıyor.
Bu, benden de safmış diyorum. Çünkü benim önümde doneler yoktu, mert bir şekilde gerçekleri söyleyen biri de olmamıştı.
Bunun var, görmesini bilen için, algılaması tam olan biri için her şey ortada. Buna rağmen yazık, inanmak istediği kişiye inanıyor zavallı.
Uğrayacağı hayal kırıklığını düşünmek bile istemiyorum. Fakat benim gibi olmayan bir yanı var onun, intikam duygusu taşıyor. Sonunda neler yapabileceğini Allah bilir.
İntikam duygusu taşıyan insanları hiç anlamadım bugüne kadar. Neyin intikamını alacaksın Allah aşkına? Sen Allah'a havale et, o bilir işini, senin çektiğin acıyı misliyle çıkarır bir şekilde. Hep buna inandım, böyle yaşadım. Ayrıca değmez, gözünde toplu iğne başı kadar değeri kalmamış biri için uğraşmaya değmez.
Tabi bir de şöyle bir durum var, ben hâlâ insanları kendim gibi görmeye devam ediyor da olabilirim. Belki hiç de saf değildir benim acıdığım insan. Belki o da oyun oynuyordur kim bilir.
İnsan artık kime, neye inanacağını şaşırmış duruma gelmiş.
Bu da yazık, çok yazık.

Yorumlar

  1. Merak ettim şimdi kim bu? Kadın mı, erkek mi? Ama madem sen üzülmeye değmez, acıyorum demişsin o halde değmez merak etmeye de yahu:))))sen sıkma canını Nurten'im boşver, kendi etsin,kendi bulsun yeter ki, sana bir zararı olmasın canım.
    Sevgilerimle öptük:)

    not:Bücürük girmiş yorganımın altına,koymuş başını da yastığıma uyuyor:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadın ya da erkek olması bir şeyi dğeiştirir mi? Üzülmeye değmediği gibi merak etmeye de değmez canım:)))
      Bücürük'ü o halde görmek isterdim doğrusu.
      Öpüyorum ikinizi de.

      Sil
  2. Üzerinde düşünülmesi gereken bir yazı...Genelleştirmek ve genelde bu durumların olduğunu varsaymak zor olmasa gerek. Yaşanmışlıklar hiç bir zaman kişiye özel değildir. Mutlaka bir diğeri bundan pay çıkarmalıdır diye düşünüyorum. Saygı ve selamlarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrudur hocam, yaşanmışlıklar hiç bir zaman kişiye özel olmuyor. Herkes için her yaşanmışlık derslerle dolu.
      Sellâm ve sevgiler.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar