KAYBETME KORKUSU

Kaybetme korkusu bela bir şeydir.
Bu korku insana ne çok yanlış yaptırır, farkına bile varmazsın. Sen, sen olmaktan çıkarsın. Kaybetmekten deli gibi korktuğunun ekseninde kendi hayatını değil onun hayatını yaşarsın. "Aman şimdi bunu söylemeyeyim, aman kırılmasın, aman üzülmesin, ya giderse?" dersin ve kendi hayatından vaz geçersin. Değer mi değmez mi diye düşünmeden.
Değse de değmese de, önce kendi hayatın olmalı. Önde gelen, kendi iç huzurun, kendi mutluluğun olmalı ki,
bir gün kaybettiğinde onu boşluğa düşmeyesin.

Kaybetmekten korkmazsan ne yaparsın?
Her şeyi.
Özgür olursun en önce. Başkasına tabi olmadan kendi hayatını yaşarsın. Korkun olmaz muhatabına ne söyleyeceğin konusunda. Rahat olursun. "Acaba?" lardan kurtulursun.
Yani sen, sen olursun.
Ne güzel bir şeymiş bu.
Kaybetme korkusu olmadan daha cesur oluyormuş insan. Daha bir gözü açık dolaşıyormuş.
Son günlerimde idrak ettiklerimin yanına bunu da ekledim.

Tavsiye ederim,
Tadından yenmiyor vallahi.

Yorumlar

  1. Kesinlikle haklısın ve çok güzel anlatmışsın, üzerine diyecek kelime bulamıyorum Nurten'im...aslında hiçbir şeyden korkmamalı hayatta...ölmekten bile hele de doğru bildiğin yol için değil mi?...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ölmeten bile Müjde'ciğim, çünkü eninde sonunda öleceğiz kaçış yok.

      Sil
  2. Her kaybediş bir kazanıştır aslında..Muhatabını kaybedersin ancak sonunda kendini kazanırsın. Çünkü kaybetmekten korktuğun için sen sen olmaktan çıkıyorsun. Oysa insan ikili ilişkilerde her yönüyle kendi olmalı...Aksi halde tedirgin bir yaklaşım iki tarafı da huzursuz edecektir. Sen de sonunda anlamışsın.Öğrenmek istedikten sonra hayat tecrübelerle dolu.. Canım gönlünce bir hafta sonu diliyorum..öptüm sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar doğru söylüyorsun ki, her kaybedş kesinlikle bir kazanç.
      Ve ben de sonunda anladım evet. Bu, o kadar rahatlatıcı bir şey ki anlatılmaz, yaşanır denen şeyden.
      Canım, sana da güzel bir hafta sonu diliyorum, öptüm.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar