MURAT

Muhteşem bir akşam geçirdim.
Huzur içindeydim evime dönerken. Huzurlu ve mutlu.
Beyoğlu Nevizade Kadir'in yerinde içilen iki duble rakı eşliğinde yapılan sohbet bu kadar mı huzur verir insana?
Verir.
Yanında yirmi altı yıldır tanıdığın has bir arkadaşın varsa verir.
Bugün doğum günüydü, ayrı bir anlamı vardı yani bu akşamın.
Murat'ı tanıdığımda neredeyse kısa pantolonlu bir çocuktu. on sekiz yaşındaydı, ama bana öyle geliyordu. Naif bir çocuk gibiydi. Birlikte büyüdük sayılır, ben de yirmi yaşımdaydım o zaman. Aynı işyerinde sekiz yıl çalıştık, sonra o ayrıldı, kendi kanatlarıyla uçmaya başladı. Kendi işinin patronu oldu.
Bağımızı hiç koparmadık, genellikle ayda bir, bazen daha uzun aralıklı, ama hep buluştuk. Hayatımızdaki değişiklikleri konuştuk.
Okullu değildir, lise ve yüksek öğrenim yapmadı. Ama hiç bir üniversite okumuş adama değişmem onu. Kendini öyle bir yetiştirdi ki benim diyen üniversiteliye taş çıkartır.
Hiç evlenmedi, ama ilişkileri uzun soluklu oldu, kadınına hep değer verdi. Duygusuz, romantizmden uzak adamlardan olmadı.
Adam gibi adamdır o.
Ben ilk kez, sevdiği kadın için ağlayan adamı onda gördüm. İlk kez, bir erkeğin ayrılık acısını nasıl yaşadığını onunla anladım.
Yok, görmedim onun gibi bir erkek. Luda çok şanslı bir kadın, inşallah biliyordur.

Yorumlar

  1. Nurten'im kendini yetiştiren insanlara hayranım ben de, kızkardeşim kızardı bana hatta ben üniversite filan palavra önemli olan hayatla başa çıkmak, yaptığı işin en iyisi olmak ve başarmak..yeğenlerime de öyle diyorum diye kızardı yok abla illa üniversite diploma!!Halbuki Steven Spielberg üniversite mi okudu? Ya da Sinatra?
    Luda'ya gelince...amaaaaannnn inanmam:))))erkek değil mi topunun köküne kibrit suyu:))dışarıdan öyle romantik görünüyordur, sen bir de ayrıldığı kadınlara sor bakalım:)))))
    sevgilerimle öptümm

    YanıtlaSil
  2. :))))
    Gene güldürdün beni hayatım.
    Haklı olabilirsin, seviyorum ya ben onu, öyle görmek de istiyor olabilirim.
    Amaaaa, gerçekten dosttur Murat.
    Genel olarak erkekler konusunda hemfikirim seninle.
    Öptümmm.

    YanıtlaSil
  3. Çünkü o bir akrep erkeğidir, duyguları çok derindir, çünkü günübirlik ilişkileri sevmez aslında akrep; sevdiğini tam sever sevmediğiniyse hiç sevmez, ve eğer senin gibi çok değerli bir dostu varsa mümkün değil o bağını kimse kopartamaz
    çünkü burçdaşı onu anlıyor :)
    iyiki dostunun yanındasın, mutlu yaşları olsun
    seni özlemişim arkanı yarınım ;) iyi geceler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın.
      Ben de seni özledim inan Gülçin'ciğim.
      :)))
      Demek Akrep erkekleri böyle oluyor???
      Bilmiyordum, aklımda bulunsun:)))
      Sevgilerimle, öpüyorum.

      Sil
  4. Aaa ne güzel anlatmışsın öyle bekliyorum konuk sanatçı çıkacak diye:)))
    ona Nice yıllar,
    sana kocaman öpücükler.):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))
      Sen konuk sanatçı iste Siyahkuğu'm, çıkarırız başka bir yazıda:)
      Sağolasın, öptüm canım.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar