SAKİN VE HUZURLU

Hiç bir şey yapmadan da bir gün geçirilebiliyormuş.
Pek alışık olmadığım bir durum olduğundan kendi kendime şaşıyorum.
Hemen hiç bir şey yapmadım bugün, miskin miskin oturdum durdum. Televizyona baktım, internette dolaştım, biraz bir şeyler okudum. Hep adetim olduğu üzere bir şeye bir yerlere yetişecekmiş gibi telâş içinde koştur koştur iş yapmadım. Yavaş, sakin ve telâşsız da bitiyormuş günlük işler.
Ne tuhaf? Bugün böyle davranmamın nedeni yani.
Çok mu dinlenmeye ihtiyacım vardı acaba? Dün akşam arkadaşlarımla benim evimde toplandık, çok mutlu oldum, yedik, içtik, harika sohbetlere daldık. Epeydir gelen giden yoktu evime, bu mu beni keyiflendirdi acaba? Çok severim ben çünkü konuk ağırlamayı, yedirip içirmeyi.
Kim bilir? Belki budur bugünkü huzurumun sebebi.
Belki de başka bir şeydir...
"İnsan bilmez mi kendini?" diyeceksiniz, bazen bilmiyor işte. Her daim kendini bilenlere hayranım zaten, ama bende nerdeeee?
Haydi hepinize huzurlu bir hafta dileyerek kaçayım ben.
Esen kalın.

Yorumlar

  1. Dost ve arkadaşlarınla yaptığın sohbet ve paylaşımlardır sizi rahatlatan bence...

    YanıtlaSil
  2. benim gunum de aynen sizin ki gibi miskin miskin oturarak gecti.bu ancak iki gun surer sonra kosturma baslar.

    YanıtlaSil
  3. Evde toplanmaları, keyif yapmaları ve sohbetleri çok severim. Ama artık ev toplantıları azaldı gibi.Herkesin hayatı bir koşturmaca...
    Çok sevindim günün güzel ve keyifli geçmesine, iyi haftalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Azaldı evet. Hayat koşturmacasından zaman mı kalıyor?
      Evvelden hemen her hafta toplanırdık.
      İyi haftalar canım.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar