UYKU TUTMADI

Tam üç kez uyumaya yattım, üç kez de kalktım.
Uyuyamıyorum bir türlü.
Televizyonda da bir şey yok ve benim kitap okuyacak haleti ruhiyem de yok.
En son artık açtım ütü masasını, başladım ütüye. Bir de papatya çayı yaptım. İyi de oldu gerçi. Kafam dağılmadı ama, işler kolaylandı.
Nilgün Belgün'ün konuk olduğu bir program başladı televizyonda ütümü yaparken.
Ben bu kadına hayranım ne yalan söyleyeyim. Hayatı sevdiği nasıl da belli. Yüzünde gülücük hiç eksik olmuyor, hatta kahkaha.
Güya ben de hayatı seviyorum (dum). Nerede benim hayatı severkenki bakışlarım? Nerede cıvıl cıvıllığım?
Tam toparlandım derken tekrar yuvarlanışım neden?
Utandım Nilgün'ü izlerken, hayatı sevmeyi bıraktığım için.
Hayır, ne bir karar vereceğim ne kendime bir söz.
Sözler, kararlar yerine gelmeyince kendime kırgın oluyorum bu kez.
Onun için yarın ola hayrola diyorum.
Tabi uyuyabilirsem.

Yorumlar

  1. Aman o uykusuzluk bir geldi mi, gitmiyor yaaa:(((bu aralar bana da dadandı:(yani gecenin ikisine kadar uykum gelmiyor:(((sinir bir şey sonra tabii sabah uyan uyanabilirsen Bücürük neler yapıyor uyanayım diye...gidip geliyor hadi kalk anne demediği kalıyor inan:))papatya çayı iyi miymiş? Ben de süt, yoğurt diye duymuştum..sen güçlü bir kadınsın Nurten'im hayatı sevmekten vazgeçmeyeceğine eminim ben..
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşünecek şeyin çoksa uyuyamıyorsun.
      Papatya çayı iyi geliyor uykusuzluğa, ben de önceleri süt içerdim, şimdi değiştirdim.
      Canım, öptüm.

      Sil
  2. Bu karamsarlık niye?
    Neden bir gün mutlu olur insan?
    Sonrasında mutsuz?
    Bir anlayabilsem?
    İnsan ne yazacağını şaşırıyor bu durumda.
    Nasıl bir yorum yapmalı?
    Sorunları kafandan atmalısın.
    Sorunları kafandan atmadıkça
    Ne uyku tutar seni.
    Ne de rahat edebilirsin.
    Öncelikle kendine olan güven olayını kaybetme.
    Umudunu da.
    Güven ve umut...
    Geleceğidir insanın....
    Umarım bugün daha rahat bir gün geçirirsin.
    Selam ve saygılar.

    YanıtlaSil
  3. Oluyor hocam oluyor:))bana da oluyor:)))
    sorunları kafamızdan bir atabilsek işte o çok zor..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar