BÖYLE BİR CUMARTESİYDİ

Çok hareketli, bol ziyaretçili bir gündü.
Aslında bol çalışmalı geçecek bir gün olacaktı, ama sağolsun müşterim evrakları geç getirince zorunlu boşluk doğdu. Yarın zaten işe gidecektim, ama biraz keyfe keder olacakken şimdi istersen gitme durumu oluştu.
Gerçi iyi oldu, epeydir görüşmediğim orta okul arkadaşım Ayhan geldi, hem işimi gördü hem kahve içip sohbet ettik. İşyerimdeki tadilat sırasında antika pikabımın kolonlarının kablolarını kesmiş ustalar, onları yaptı, pikabıma kavuştum sonunda. Bilgisayarıma da ses sitemini bağladı, Artık daha kaliteli sesle müzik dinliyorum.
Müşterim öğleden sonra geldi, peşinden başka bir arkadaşım hem iş hem ziyaret için geldi, onunla da kahve içip sohbet derken bir de baktım akşam oldu ve ben doğru dürüst iş yapamadığımı gördüm. Yarın erkenden işe yollanacağım bakalım.
Akşam ise önceden sözüm olan Murat'la Beşiktaş'a Sokakta Hayat Var meyhaneler sokağına gittik. Üç dört saat nasıl geçti anlamadık, lâf lâfı öyle bir açıyor ki, konuş konuş bitmiyor. Hava buz gibi olmasına rağmen tepede ısıtıcılar olduğu için dışarıda üşümeden oturabildik.
Hep anlatıyorum, bilen biliyor, Murat benim için çok önemli bir arkadaş, bir dost. Onunla her buluşma sonrası ne sıkıntım varsa dağılıp gidiyor. Konuşamadığımız konu yok, tabumuz, çekincemiz yok. Yirmi yedi yıl önce işe giren tıfıl çocukla bu düzeyde bir dostluk kuracağımı tahmin bile edemezdim. Hayat ilginç.
Ukrayna'ya gitme teklifini yineledi, kız arkadaşı Ukraynalı, on küsur yıl boyunca sık sık gitti geldi. Çok beğeniyor oraları, ille benim de görmemi istiyor. Kısmet, bakalım. Kız arkadaşıyla da tanışmak bir türlü kısmet olmadı, bir dahaki görüşmeye getirmesini söyledim, söz verdi.
Eve de iş getirmiştim, ama yapacak halimin olmadığına karar verdim, yarına bıraktım, bir iki sayfa roman okur yatarım artık.
Esen kalın, mutlu kalın.


Yorumlar

  1. Hakikaten bol ziyaretli hareketli bir gün olmuş, bu arada eyvahlar olsun anama döndüm Murat kim hiç hatırlamadım:(((Alla'm ben alzheimer oldum belki de:(((yazılanları aklımda tutamıyorum:(ama bir komşu teyzen vardı onu hatırlıyorum onun da ismini unuttum...bir de şiir blogu olan amcayı sahi ne oldu onlara?...Ukrayna'ya gitme fikri hoş gidersen bizler için de harika yazılarla dönersin ne iyi olur..
    bil mukabele canım..
    Bücürük'lü öptük:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))
      Murat kimdi? Yazılarımda ara sıra sözünü ettiğim hatta bir yazımı tamamen ona ayırdığım çok yakın, 27 yıllık arkadaşım.
      Komşu tezyemin adı Feride, şiirci amcanın adı Mehmet.
      Feride teyze, evini satıp Gebze'ye akrabalarının yanına taşındı. Mehmet amcayı hiç sorma. Artık görmüyorum, görmek de istemiyorum, meğer benim amca dediğim adam bana başka gözle bakıyormuş. Belki bir gün onu a yazarım.
      Ukrayna'ya gidebilirsem ne hoş olur değil mi? İnşallah.
      Canım, çok öpüyorum seni ve Bücürük'ü.

      Sil
    2. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
      Nurten'im inanamıyorum! Ay yuhhh! oha!
      ay bu erkek milleti!!!
      ay olamaz böyle bir şey! Sinir oldum şimdi! Arabistan'lılar değil sadece demek! Yaşlanınca hepsi mi böyle kuduruyor tüüü!

      neyse canım akşam akşam cinlerim tepeme çıktı:)))
      teyzeyle ayrılmana üzüldüm ama...:((

      biz de seni çok öpüyoruz ...

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar