ÇİFT SAYI İNANCIM VE 2012

Bir yıl daha bitmek üzere. Yılın son haftasına gireceğiz iki gün sonra.
Maya takviminin de sonuna geldik ve kıyametin kopmadığını da idrak ettik maşallah.

2012 yılı benim açımdan parlak başladı, sönük bitti. Hatırı sayılır başarılarım oldu, sevindim, büyük hatalarım oldu, üzüldüm.
Sevmedim ben 2012 yılını. Hiç sevmedim hem de.
Çift sayıların uğuruna inanırım kendimde. Hayatım boyunca hep çift sayılı günler, yıllar bir şekilde iyi geçmiştir, isteklerime ulaşmışımdır. Bu yılı da böyle geçecek sandım, yanılmışım. Yanılgım belki de böyle düşünmemdedir, belki kötü olaylara kafamı çok taktığım için iyileri unutmuşumdur, bu da ihtimal dahilinde.
Çünkü gerçekten kötü olaylar yaşadım ve beni derinden etkiledi. Önümdeki güzellikleri göremez olduğum günlerim oldu. Ne kadar pozitif düşünmeye çalışırsam çalışayım negatiflikten kurtulamadığım zamanlarım oldu.
Genel yapı olarak her şeyin hep iyi olmasını isterim. Ne kimseyi kırmak, incitmek ne de kırılmak, incinmek istemem. Olmayacak dua olduğunu bilirim, yine de vazgeçemem huyumdan.
2013'e umutla bakıyorum, kendi kişisel tarihimde çok iyi hatırlayacağım bir yıl olsun istiyorum. Bu yıl yaşadığım hayal kırıklıklarını, ihanetleri asla tekrar yaşamak istemiyorum. Yalancı ve iki yüzlü insanların yoluma çıkmasını asla istemiyorum.
Gerçekten dostum olan bir elin parmaklarını geçmeyen insanlarım umarım hep yanımda olurlar. Umarım onlar da hep güzellikler yaşarlar.

Biraz erken bir yeni yıl günah çıkarma yazısı oldu galiba.
İdare ediverin artık.

Yorumlar

  1. Nurtenciğim, hayat tek düze değil. Her şey tersi ile kaimdir. Yani hep güzellikler olsa inan insan sıkılır, hep kötülük olsa da... Ara da kimi zaman hüzün, kimi zaman üzüntü, sevinç, mutluluk oluyor işte.. Dünya hayatı insan böyle oyalanıyor. Yaşadığın her olumsuzluk mutlaka sana bir katkı sağlamıştır. Eğer farkına varabilmişsen. Olaya bir de bu yönüyle bak.
    Kendin için diledğin tüm güzelliklere 2013 yılında kavuşabilmeni ve sürekli olmasını gönülden diliyorum..
    Öpüyorum seni, sevgilerimi iletiyorum.
    Mutlu kal canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de senin için aynı güzellikleri gönülden diliyorum canım. İnşallah.
      Sevgilerimle öptüm.

      Sil
  2. Aa!:((o zaman bize yansıtmamışsın Nurten'im:((çünkü bu yılın senin için bu kadar kötü geçtiğini bilmiyordum, üzüldüm:((tüm üzüntülerin bu yılda kalsın bir daha hiç üzülmesin inşallah..(sen de Hanife'ciğim )tek rakam, çift rakam neymiş inanmayacakmışsın:))))2013 umarım harika bir yıl olur senin için...
    Bücürük'le seni de, Hanife'yi de öptük..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kötü geçti evet, aslında yansıtmamaya çalıştım, ama bir kaç yazımda bayağı bir döktürdüm.
      Çiftti tekti artık inanmak yok hayatım:)))
      Bol öpücük, kucak dolusu sevgiler gönderiyorum.

      Sil
  3. Çok teşekkür ediyorum Müjdeciğim.. Yeni yılda Seni de üzebilecek, canını sıkacak hiç bir olay yaşama, tüm kötü günlerin, kötülükler geçmişte kalsın canım inşaallah. Ben de bücürüğü ve seni kocaman öptüm..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar