YARINA ALLAH KERİM

Keyifsizdim bugün.
Her zaman keyifli olunmuyor tabi.
Ama öyle bir şey ki bu keyifsizlik denen melanet şey, yeniden keyiflenecek bir şey oluncaya kadar hayattan soğutuyor beni. Olmaması gereken şeyler, duymak istemediğim sözler, ümidimin kaybolması, hepsi biraraya gelince keyif kalmıyor insanda.
Akşam meslek derneğimizin yıl sonu yemeği vardı. Gidip gitmemek arasında bocalıyordum sabahtan beri, yakın arkadaşımın da gitmeyeceğini öğrenince gitmemek fikri daha ağır bastı, fakat belki ortam değişikliği iyi gelir diye gitmeye karar verdim akşam üzeri.
Hiç bir işe yaramadı inanın. Yaklaşık iki buçuk saat sıkıntıdan, kendimi kasmaktan belime ağrı girmiş, eve gelince fark ettim. Oh dedim, evim gibisi yok, çok şükür evime ulaşabildim.
Masamda yeni tanıştığım bir hanım ve eski tanıdıklarımdan bir bey ile eşi vardı. Güzel sohbet ettik doğrusu, hepsi de samimi insanlar.
Fakat içimde hep bir sıkıntı, ne kadar konuşsam, ne kadar kendimi sohbete versem de dağılmadı bir türlü.
Övgüler de aldım, dernek üyelerimize gönderdiğim haftalık bültenlerle ilgili; övgü almayı çok seven beni bu bile rahatlatmadı.
Ne yapalım, böyle geçti bugün, yarına Allah kerim. Yeni bir müşteri tanıyacağım yarın, belki onun bir faydası olur, belki neşemin yerine gelmesine yardımcı olur.
Dün akşam Bahar vardı bende, yatıya kaldı. Bahar'ı Blogcu'dan bazı arkadaşlarım tanır, Bursalı Bahar Ergül. İstanbul'a yerleşti artık, çalışıp master yapıyor. Fırsat bulduğumuzda görüşüyoruz. Dün akşam okul çıkışı geç gelmişti zaten, gece ikiye kadar sohbet ettik, sabah da erkenden kahvaltımızı edip benim ofiste kahvemizi içtik.
Sabah neşeliydim yani, neşeli ve keyifli. Ne olduysa ondan sonra oldu.
Dedim ya, yarına Allah kerim.

Yorumlar

  1. Keyfin yoksa hala eğer, benim sayfama geliver, eminim yüzün gülecektir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))
      Gittim sayfana sevgili Banuca. Yüzüm güldü emin ol. Ne güzel şeyler paylaşmışsın. İzlemeye aldım:)
      Sevgiler.

      Sil
  2. Nurten'im insanın her günü birbirinin aynı olmuyor, hele bu ülkede yaşayıp da öyle her gün keyifli olmak mümkün değil..ya da çok vurdumduymaz, benden sonra tufan diyecek kadar umursamaz olacaksın, sadece kendini, minik aileni düşüneceksin ötesi bana ne diyeceksen bu ülkede çok mutlu olabilirsin:))))a da sana göre değil tahminim, sen farkında olmasan. ne bileyim siyasetle filan ilgin olmasa bile bilinçaltında ilgilisin, bilinçaltı kemirir insanı...tvde duyduğun bir haber, gördüğün bir meymenetsiz surat:)))bunlar keyif bırakmaz adamda...yarın daha keyifli olmanı diliyorum

    Bahar'a çok selam söyle, blogcuda arkadaştık, ne güzeldi ama kapattı blogunu, yeniden blog açarsa çok sevinirim...demek o da İstanbul'lu oldu...

    sevgiler canım öptük

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, keyifliyim. Tahminim doğru çıktı. İş için yeni tanıştığım kişiler keyfimi yerine getirdi:)
      Bahar'a selâmını söylerim. Blog yazmıyor artık. Kendi web sayfası var. Fakat şu sıralar çok yoğunluktan yazamadığını söyledi.
      Canım ben de sizi çok öptüm.

      Sil
  3. Nurtenciğim, Müjdemin dediği gibi, insanın bir anı bir anını tutmayabiliyor. Kimin zaman sıkıntı, kimin zaman hüzün, kimi zaman da neşe yaşayabiliyoruz. İnsanın ruh hali çok değişken. her şeyden etkilenmesi olası. Mevsim değişikliği, hava değişikliği, ortam değişikliği hatta ve hatta yediğimiz içtiğimiz şeyler de sıkıntı yapabiliyor. Örneğin ben kahveyi, çayı biraz fazla kaçırdığım zaman içimde sıkıntı hissederiz.
    Canım dilerim ruhunda ki sıkıntı hali çabuk geçer, eski neşeli huzurlu günlerine tez elden dönersin canım öpüyorum seni,
    huzurlu ve mutlu günler diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçecek canım, dirayetliyim, geçecek. Çok teşekkür ediyorum, iyi ki varsın.

      Sil
  4. Yazılarınızı okuduğumu belirtmek isterim.
    Her ne kadar son zamanlarda yorum olarak düşüncelerimi kısa da olsa belirtmesem de.
    Yoğun iş temposuna ek olarak her gün yazı yazmanız ne güzel.
    Selam ve saygılarımı iletiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okunduğumu biliyorum hocam.
      Her gün yazmaya gelince: "Yazmasam deli olacaktım" demiş ya Sait Faik, işte aynen öyle. Yazarak içimi açabiliyor, sıkıntımı bir nebze olsun dağıtıyorum.
      Sizler de sağolun okuyor değerli yorumlarınızla beni mutlu ediyorsunuz.
      Saygılarımla.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar