YALNIZIM VE MUTLUYUM

Yalnızlık...
Epeydir bu kadar mutluluk vermemişti bana.
Bu akşam yapayalnız ve çok mutluyum.
Öncelikle müthiş güzel, neşeli ve huzurlu bir hafta sonu geçirdim. İnsanın yanında mutlu olduğu, tüm sıkıntılarını unutabildiği dostlarının olması gerçekten büyük şans.
En yakın arkadaşımın ailesiyle birlikteydim. Bu aile öyle bir aile ki, yanlarında kendimi onlardan biri gibi hissediyor, huzurla doluyorum.
Herkesin derdi tasası var elbet, kiminin az kiminin çok. Bunları nasıl karşılayabildiğin önemli. Dr. Osman Müftüoğlu söylemişti bir yazısında, "stresi teflon tava gibi karşıla, yapıştırma gönder" 
Ben gönderemiyorum, yapıştırıyorum. Gerçi yapışırsa yapışsın, eninde sonunda bir şekilde çıkarıp gönderiyorum amma, hırpalanıp yıpranıyor, yoruluyorum. Ne gerek var? 
İşte bu aile, bu mutlu ailenin her bir bireyi teflon tava gibi mübarek. Gelen tasa karşılanıyor, ağırlanıyor ve geldiği yere güzelce gönderiliyor. Hastalık da, ölüm de tevekkülle karşılanıyor.
Gülüyorlar her daim, her üzüntü kaynağında bir de mutluluk kaynağı yaratıyorlar. Hepimizin bildiği, bardağın dolu tarafını görme durumu yani.
Çok seviyorum onları ve biliyorum sevgimin karşılıklı olduğunu.
Evet, delidir ne yapsa yeridir durumuma ve bütün çocukluğuma rağmen seviyorlar beni.

Yalnızlık...
Bu akşam yapayalnız ve çok mutluyum.
Çünkü çok da önemli bir şey oldu bugün.
Bana kalsın.

Yorumlar

  1. Hayatım ne yalnızlığı böyle dostların oldukça yalnız değilsin:)bir de tersi durumlar var bir sürü dostu,akrabası, konu komşusu hatta eşi,kocası olup da yalnız olanlar var...seni hep böyle mutlu görmek istiyorum.
    İkimiz de öpüyoruz canım, sayende biz de sevindik, mutlu olduk çünkü arkadaşlarımın mutluluğu bizim de mutluluğumuz, üzüntüsü bizim de üzüntümüzdür..

    not: teflon tava!! unutmayacağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmukabele hayatım. Sizin mutluluğunuz da benim mutluluğumdur, bilmeni istiyorum.
      Çok şükür iyiyim, Allah daim etsin.
      Öpüyorum sizi yürekten.

      Sil
  2. Merhaba Nurten ABla. Ne güzeldir yalnızken de mutlu olmak.
    Bazı aileler vardır gerçekten insana huzur, dinginlik keyif verir.
    Öenli olan şeyin seni mutlu etmesine sevindim. İyi haftalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da iyi haftalar canım.
      Allah herkesi mutlu etsin.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar