CAROLİN TİPLİLER

Bu akşam pek halim yoktu, dizi falan da izlemeyip yatayım dedim, ama açık olan televizyondan biraz baktım.
Öyle Bir Geçer Zaman Ki'de Carolin'e ilişti gözüm. 



Fettan, şeytan Carolin'e. Gerçekten şeytanın aklına gelmez onun yaptıkları. İnsan şaşırıp kalıyor izledikçe, ama biliyor musunuz var böyleleri. 
Bu Carolin tiplilere hiç bulaşmayacaksın, yapılacak tek şey bu, mümkün olduğu kadar uzak duracaksın. Durabiliyorsan eğer. 
Ne laftan ne sözden anlar bunlar. Aklına bir şey koydu mu o yolda her türlü sahtekarlığı mubah sayar. 
Kadın nasıl senaryolar yazıyor kafasında gördünüz mü? Adamın aklını karıştırmak için ince ince düşünüp oyununu oynuyor. Gerçi erkeklere de böylesi yarıyor galiba. Dürüstmüş, düzgünmüş, hepsi hikaye, umurlarında bile değil. 
Neyse fazla bile uzattım, ben gidip yatayım. 

Yorumlar

  1. Ben de izledim şeytan bunun yanında hiç kalır:) aslında zaten bence şeytan diye bir şey yok insanlar kendi kötülüklerini görünmez bir varlığa atma kolaylığına kaçıyorlar, kendilerini aklamak için..evlerden uzak olsun ama gözlerinin rengini çok beğeniyorum..:)
    sevgiler ve de iyi uykular:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))
      Haklısın, kadının gözleri çok güzel.
      Canım öptüm.

      Sil
  2. :)) Hani derler ya, "şeytana papucunu ters giydirir" işte o cinsten. Allah öylelerin şerrinden korusun. Allah rahatlık versin canım, iyi geceler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman amin diyelim de:))
      İyi geceler, öpüyorum.

      Sil
  3. çokhaklısın.. her kelimene katılıyorum.. bir röportajda okumuştum sanırım veya tv deydi tam hatırlamıyorum wilma elles caroline i haklı buluyormuş...öyle diyordu

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar