GO-KART KAZASI

Akşam okuduğum haber fena halde canımı sıktı.
Canımı sıkmak ne kelime, çok kötü oldum.
Şu, Adapazarı'ndaki kazadan bahsediyorum. Bir alışveriş 



merkezinin otoparkında oluşturulan go-kart mıdır nedir, ne Allah'ın cezası bir şeydir, işte onun pistinde 23 yaşındaki üniversiteli genç hız yaptığı aracıyla kaza yapmış. Öyle böyle bir kaza değil, başı gövdesinden ayrılmış kızın, yuvarlanmış pistin ortasına. 
Haberi okurken ben fenalık geçiriyordum az kalsın, bu kazaya tanık olan arkadaşları şok geçirmesin de ne yapsın?
Allah'ım o genç kızın anne babası ne yapsın? 
Bu tür oyun alanlarını, oyunları hiç sevemedim, kaza riski yüksek olan hiç bir aktiviteyi sevemedim. Tamam, bazı insanların bünyesi fazla miktarda adrenaline ihtiyaç duyuyor, anlıyorum da bu kadar mı? Bana göre değil, hiç değil. 

Allah sabır versin bu genç kızın ailesine. Onların halini düşünmek bile istemiyorum.


Yorumlar

  1. Valla ben de çok çok üzüldüm:((anası, babası ne haldedir?:( hele kafası kopup yuvarlanmış diye okuduğumda dehşet kabus gibi! Yazık yaa inşallah şimdi cennette çok mutludur Allah ailesine sabır versin gerçekten ya ben olsam herhalde dayanamaz intihar ederdim o kadar güçlü değilim evlat bu:((

    Canım kocaman öpüyoruz ikimiz de..

    YanıtlaSil
  2. :(((
    Evlat acısı bambaşka diyorlar, Allah yaşatmasın.

    YanıtlaSil
  3. Çok acı bir ölüm..:( Allah anne babasına sabır versin. Acıların en büyüğü evlat acısıymış, hiç bir acıya benzemezmiş...Acı hep ilk günkü gibi olurmuş. Allah hiç bir anne babaya evlat acısı yaşatmasın..
    canım öpüyorum, sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. Ay evet yaaa.... ben de çok kötü oldum... nasıl bir kaza bu yaaa :((

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar