HAKKIMIZDA HAYIRLISI

Daima Allah'a inandım.
Zaman zaman isyanlarım, çıkışlarım olduysa da inancımı kaybetmedim. 
Biliyorum ki ne zaman sıkıntıya düşüp ondan yardım istesem isteğim yerine geliyor. Eskiden istediğim her ne ise direkt onun için yalvar yakar olurdum, yine yapardı isteğimi, ama bazen bunlar benim için mutluluktan çok mutsuzluk getirirdi. Uzun zamandır sadece "hayırlısı neyse" diye dua ediyorum. 


Geçen gün Hanife arkadaşım bir yazısında Hz. Ali'nin duasına yer vermiş. 
"Allahım, gönlümdekini hakkımda hayırlı eyle, hakkımda hayırlı olanı da gönlüme razı eyle" diye dua edermiş Hz.Ali. 
Çünkü bazen hakkımızda hayırlı olanı beğenmiyor, razı olmuyoruz.
Bu dua çok hoşuma gitti.
Ve ben gördüm ki son bir iki hafta içinde, hakkımda hayırlısını gösterdi Allahım. 
Geleceğin ne getireceğini bilmiyorum, ama geçmişimdeki kamburlardan kurtulma zamanı gelmişti ve bunu gösterdi bana, sürprizlerle karşılaştırdı. 

Daima Allah'a inandığım gibi, daima ruha inandım, maddeye değil. 
Ruhun huzursuzsa, mutsuzsa dünyanın en varlıklı insanı olsan boş. Çok imrenirim, yoksul ama evinde ve kendi içinde huzuru bulmuş insanlara. Para pul, insanın sadece daha refah içinde yaşamasına yardımcı oluyor, huzuru bulmasına değil. 

Yorumlar

  1. Nurten'im gerçekten de huzur yoksa, insan isterse karun kadar zengin olsun ne fayda?:( hele karun kadar zengin olup kocaman bahçeli, havuzlu villalarda oturup bahçeye gelen bir kediye iki lokmayı çok görüp, kovanlara ne demeli! İnsanın gönlü zengin olsun...Allah'a ben de senin gibi çok kez isyan ederim, hadi lan yok Allah Mallah derim hatta..sonunda Allah var ama dünyayla, yarattıklarıyla bir ilgisi yok demeye başladım, yani yaratıyor ötesine karışmıyor çünkü amacı sadece yaratmak..yine de %100 bilemeyiz en sonunda bu düşündüğüm tanrırın evrenin% 70 ini kapsayan esrarengiz enerji olduğuna karar vermiş bulunmaktayım:) bilim henüz çözemedi ne olduğunu bir rengi olmasa da ona o yüzden 'kara enerji' diyor fizikçiler varlığı biliniyor tüm evreni kapsıyor ama neye yaradığı bilinmiyor...belki de tanrı o karşımızda duruyor yani...
    dualarının gerçekleşmesine çok sevindim:)
    sevgiler canım, kocaman öpüyoruz:)

    YanıtlaSil
  2. Antalya'da Ahmet Hulusi tarikatı var. Onlar da Allah'ın bir enerji olduğuna inanıyor. Bir sürü kitapları var bu konuda, tabi ki Kuran'daki duaları içeren kitapları da.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar