İNSAN KOCA BİR YETİŞKİN DE OLSA...

Yazmadan duramayacağım.
Gece yarısını yaklaşık on dakika geçerken google sayfasını açtım. Baktım sayfa resmi değişmiş, doğum günü pastalarından oluşan bir GOOGLE yazısı yapmışlar. "Allah Allah" dedim, "Kim acaba benimle aynı gün doğum günü olan kişi?" deyip resmin üzerine fareyi kondurdum ki ne göreyim? 'Doğum günün kutlu olsun Nurten!' yazıyor.



Ah, önce şaşakaldım, fakat sonra anladım tabi. Bu, benim bilgisayarıma özel bir durum. Çünkü google'ın google +, gmail, blogspot gibi ürünlerine aboneyim.
Ne yalan söyleyeyim pek hoşuma gitti.
Bu arada  bu şaşkınlık yazısı bahanesiyle siz de bugünün doğum günüm olduğunu öğrenmiş oldunuz.
İnsan koca bir yetişkin de olsa doğum gününü önemsemekten vazgeçmiyor.
Eskisi gibi coşku ve heyecan olmuyor belki ama, 'O' gün onun için hayli önemli oluyor.
Elliye iki kalsa bile mesela, google resmine ağzı açık ayran budalası gibi bakabiliyor.
O gün herkes onu arasın, kutlasın isteyebiliyor mesela bencil bencil.
Arayıp sormayanlara gönül bile koyabiliyor yani içten içe.
Büyümüyor yani bir türlü bu çocuk.
Niyeti de yok gibi...

Yorumlar

  1. Doğum gününü kutluyorum. Mutlu ve sağlıklı bir gelecek diliyorum. İnsan hissettiği yaştadır. Elliye iki kalsa de .Sevgi ve saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız hocam. İnsan hissettiği yaştadır.
      Teşekkürler iyi dilekleriniz için.

      Sil
  2. Aynı şey benim doğum günümde de oldu.Google yaptığı bana da sürpriz oldu. Nurtenciğim yaş kaç olursa olsun, hatırlanmak değer görmek elbette herkesi mutlu eder. Bir de içimizde ki çocuk büyümesin. Kaldı ki büyürse bu hayatın yükü çekilmez.
    Canım doğum günün kutlu olsun. Sağlık huzur ve mutlu uzun yıllar yaşlar diliyorum. Öpüyorum seni kocaman, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa, ne değişik bir sürpriz değil mi? :)
      Hayatın yükü çok ağır gerçekten Hanife'cim.
      Teşekkürler, sevgiler. Çok öpüyorum seni.

      Sil
  3. Sağlıklı nice yaşlara Nurten Ablacım. Kocaman öpüyorum sizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seni öpüyorum kocaman kocaman Gülşah'ım.

      Sil
  4. Nurten Abla, Doğum gününüz kutlu olsun, Sağlıklı huzurlu bir yaş dilerim size,

    YanıtlaSil
  5. sevgi paylaştıkça çoğalır, acı paylaştıkça azalır..İnsanın sevinçli ve acılı günün de dostlarından ilgi beklemesi kadar doğal birşey yok Nurten abla..Sağlıklı , mutlu, huzurlu nice güzel yaşlara ,içindeki çocuk hep bir kenarda dursun ... sevgilerrr

    YanıtlaSil
  6. Aaaa! len bana öyle bir şey yapmadı! Bana gıcığı mı var?:)))))
    Canım doğum günün tekrar kutlu olsun, nice yıllara, google'ın bu uygulaması yeni herhalde o zaman 5 ocak'a kadar bekleyeyim bakalım:))ama gerçekten güzel düşünmüşler:)
    sevgiler canım iyi ki doğmuşsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))
      Herhalde yeni bir şey Müjde'cim. Bekle bakalım 5 ocak'ı:)
      İnsan bir hoş oluyor vallahi.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar