AĞLAMAK İYİ GELİR


Ağlamak iyi geliyor bazen.
Bazen mi?
Her zaman!
İçin bir boşalıyor, arınıyor, tertemiz oluyorsun sanki. Tazeleniyorsun,içinde bir şeyler yeşeriyor, hayata yeniden dönüş yapıyorsun.



Sana belki haberini de veriyor önceden; gidip saçını bir güzel kestiriyorsun her ağlama öncesi olduğu gibi.
Öyle çok büyük acılar çekmen, felaketler yaşaman gerekmiyor. Bir şarkı, onun çağrıştırdığı bir anı yetip artıyor göz çeşmenden yaşların çağıldamasına. 
Dört duvar arasında olmana da gerek yok. Sokakta, yürürken, bir parkın bankında otururken veya bir otobüsün içinde çağıl çağıl çağıldayabilirsin. 
Fark etmez...
İnsanlar sana bakıyormuş, baksınlar. "Vah zavallı ne derdi var kim bilir" diyorlarmış, desinler. Deli olduğunu düşünüyorlarmış, düşünsünler. 
O anda kimse yok, sen varsın sadece. Biliyorsun ki o an ağlamazsan içindeki tortu büyüyecek.
Biliyorsun ki çok uzun zaman olmuş ağlamayalı; ağlayabilirsen gökyüzünü masmavi, ağaçları, çayır çimeni yemyeşil göreceksin.
Kendini göreceksin, esas seni... 

Yorumlar

  1. "Öz ağlamazsa göz ağlamaz" derler. O nedenle göz yaşının ardından insan ferahlıyor, rahatlıyor. Çok çabuk ağlayan biri olarak senin hep gülmeni ve sevinç gözyaşlarının akmasını diliyorum canım.
    Öpüyorum seni kocaman. Yine bu saatte gece kuşu biz..:)) Sevgilerimle
    iyi geceler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben gece kuşluğumu kitap okuyarak sürdürdüm:)))
      Geceleri seviyorum, ilham verici oluyor, daha cesur oluyor insan. Sabah erken kalıkıp işe gitmek olmasa daha iyi olacak amma:)
      Amin canım, hep beraber hep gülelim inşallah.

      Sil
  2. Gündüz pek fırsatım olmuyor malum koşturmalardan. Akşam yemek sonrası eğer bir yere gitmez veya biri gelmezse, ancak fırsat buluyorum. Benim de hoşuma gidiyor o saatler sessiz sakin oluyor.
    Güzel hafta sonu dileğimle...

    YanıtlaSil
  3. Ağlamak iyi geliyorsa ağlayalım o zaman:)) elinize sağlık nurten abla..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar