KADINLAR AŞIK OLMASIN


Kadınlar aşık olmasın.
Çünkü aptallaşıyorlar.
Her söylenen söze inanıyor, bir gülen yüze kanıyorlar.
Öyle kör oluyor ki gözleri, çıplak gerçekleri göremiyorlar.
Öyle sağır oluyor ki kulakları, kim ne derse desin duymuyorlar.
İlle musibet gerekiyor, ille acı çekmeleri, şok yaşamaları gerekiyor.


Kadınlar aşık olmasın.
Çünkü kayboluyorlar.
Kaybolduklarının, farkında bile olmuyorlar.
İki kişilik sandıkları bir macerayı tek başına yaşıyorlar.
Bir gün bulduklarında ise kaybolan benliklerini,
Atı alan Üsküdar'ı çoktan geçmiş oluyor.

Kadınlar aşık olmasın.
Çünkü,
O eski erkekler yok artık.
Profesyonel aşk dolandırıcıları var.
Ve kadınlar, kötü adamlara aşık olur.

Kadınlar tanısın, tanıdıkça sevsin.
Kolay kolay yok olmayan tek SEVGİ vardır.
AŞK kaçar gider, yakar gider!

---------------------------------------
* Kadınlara yönelik, tamamen genel bir yazıdır.

Yorumlar

  1. Ne diim,güldüm vallahi :)) Aşık olan kadın neden aptallaşır? sorusunu cevaplamışsınız..:) Elinize sağlık..İyi çalışmalar..

    Ayrıca yeni anasayfanız hayırlı olsun..Bu sefer PC,im kasılmadı..Hızlı açıldı:) Gerçekten anasayfanız kısalmış ve sade olmuş.. Blog rengide yeşile dönmüş..Mis gibi olmuş..Güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle doğru olduğunu düşünüyorum, aşkın gözü kördür diye boşuna dememişler, vaktiyle bilim adamları da aşkın gözünün kör olduğunu bilimsel olarak ispatlamışlardı, çok iyi hatırlıyorum hatta Türkçe'ye çevirmiştim yani aşık olmayın len işte o kadar:))
    öptüm canım sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Doğru tespit :)Bloğunu takibe aldım canım bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Bence de olmasın kesinlikle..:))
    Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  5. Her şeye rağmen Aşk yinede güzel :) tamam aşkı o şekilde yaşayanlar var ama onsuz bir hayat çekilmez olurdu sanırım.

    YanıtlaSil
  6. Nurten ablacım :) canım benim....
    Aşk keşke çok saygı değer içinde acı barındırmayan her zaman içimizde taşıdığımız iyilik gibi sabah denizinin sakinliği gibi huzur veren sakinleştiren bir dost gibi ruhumuzda saklı bir sevgi gibi olsaydı..şu aşkı acımasız diye adlandırmak böyle üzücü olmazdı değil mi...aşkı hissedememek nasıl olurdu diye düşündüm şu an..bişey eksik kalmazmıydı siyah renk eksik kalmazmıydı :) sevgi beyaz aşk siyah :) bilinç altım bile karaladığına göre aşk çirkinmiş be ya :)) sevgiyle kucaklıyorum seni çok özlemişim..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar