TARİHİ SEVİYORUM

Danıştay katillerine beraat!
Silahlı kuvvetlere, gazeteci, aydın, yazar çizerlere hayale sığmayacak cezalar!



İdam cezası olsaydı eminim müebbetliklerin hepsi idam cezasına çarptırılmıştı.
Bu ülkede adaletin olmadığı biliniyordu ancak, bugün tescillendi.
Yanlarına kalmayacak, az kaldı biliyorum. Hepsinin bir gün bunların hesabını vereceği günü sabırsızlıkla bekliyorum.
Bu halk bu vatan hainlerinin defterini dürecektir.

Bir arkadaşımın kendi ağzından facebook paylaşımını alıyorum aşağıya. Sizin de okumanızı istedim.

"Nürnberg mahkemeleri 20 Kasım 1945 te başladı. 1 Kasım 1946 da sonuçlandı. Demokratik bir ülkede demokratik yollarla seçilen bir partinin önce demokrasiyi yok etmesiyle başlayan bir süreç daha sonra o ülkenin tüm komşularını işgal etmesi ve işgal edilen topraklarda belirli bir dine mensup bir azınlığı yok etmesi mahkemede yargılandı.Parti başkanı bütün herkese laf yetiştirmeyi seven bir demagogdu ve sonunda diktatör olmuştu.Orduya güvenmeyen bu diktatör ve partisi fanatiklerden oluşmuş kendi özel polisini kurmuşlardı.
Nürnberg mahkemesinde yargılananlar arasında partinin ve özel polisin liderleri vardı.

Tarihi seviyorum"

Ben de...

Yorumlar

  1. Nurten'im arkadaşın iyi yazmış, ben de bunların tıpkı Nurnberg gibi yargılanacakları günü bekliyorum...Oslo'da pkk ya söz verdiler, sizinle savaşan subayları içeri atacağız diye, dediklerini de yaptılar, apo'yu Kenya'dan getiren, sorgusunu yapan tüm ekip içeride! Bu kadarı tesadüf değil ya! Yüce divanda yargılanacaklar...o günü görmeden Allah canımı almasın..
    sevgilerimle öptüm

    YanıtlaSil
  2. Ben de buraya kimse yorum niye yazmadı dicektim..Müjde abla yazmış.. Böyle önemli şeylerde bulunmamak çok kötü bir durum..Nerede bu millet ?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar