MERHABA

Merhaba,
Bu sayfada ilk kez yazıyorum.
Yaklaşık bir buçuk yıldır başka bir blog sitesinde yazdıklarımı yayınlıyordum. Çok da severek yaptığım bu paylaşımlara üzülerek son vermek zorunda kaldım. Güncelleme, arayüzü değiştirme gibi adlar altında bir takım değişiklikler yapılıyor bir çok sitede. Onların var olmalarının nedeni olan kullanıcılarına sorulmuyor, seslerine kulak asılmıyor. Hatta ses çıkarmalarına izin bile verilmiyor. Tüm bilgilerimiz ortalığa saçılıyor, mahremiyetimiz hiçe sayılıyor. Facebook örneğin, zaman tüneli diye bir uygulaması var akıllara seza. Ayrıca çok karmaşık ve göz yorucu. İsteğe bağlı idi zorunlu hale getiriliyormuş. Zaten isteğe bağlı bu tünele geçenlerin eskiye dönmesine de izin verilmiyordu. Olur mu böyle şey Allah aşkına? Sen hem varlığını kullanıcılarına borçlu ol hem de onları hiçe say.
Bu durumda sanırım ilk yapacağım iş facebook hesabımı kapatmak olacak.
Tıpkı acımadan eski blog sayfamı terkettiğim gibi.
Bir merhaba yazısı olmaktan çok, öfke dolu bir yazı oldu, farkındayım. Ama beni anlayacağınızı biliyorum.
Hepinize tekrar MERHABA!
Güzel, keyifli yazılarda buluşmak üzere.

Yorumlar

  1. Nurten'immmmmm hoşgeldinnnnnnn:)))olsun öfke de dolu da olsa bu öfkende yerden göğe kadar haklısın, ayrıca ben dün akşam facebook'u kapatırken güvenlik ayarlarına tıklayınca neler gördüm!!!Hiç bilgim olmadığı halde -şu anda tam ismini hatırlayamadım- başka kaynaklardan sayfanıza girilebilsin mi garip bir şeydi ve karşısında "açık" işaretlenmişti! Nedir ne değildir bilmiyorum ama APARTOPAR kapattım facebook'u

    blogcunun bütün sıkıntısına da sırf alışkanlıktan katlanıyormuşuz şimdi kurtulduk işte oh dünya varmış valla:)senin özellikle Üsküdar'la ilgili, Üsküdar'lı komşularınla ilgili keyifli veya hüzünlü yazılarının tiryakisiyim ve o güzel yazılarının hakettiği daha güzel bir sitede okuyacağım için seviniyorum:) sabırsızlıkla bekliyorum:))sevgilerimle öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni müthiş motive ettin canım. Son zamanlarda o kadar isteksizdim ki, yazı yazmaya elim gitmiyordu. Hep birlikte güzel yazılara inşallah... Ben de seni öptüm.

      Sil
  2. nurten'im acemilik devresindeyim henüz, sana iki kez üye olmuşum!!?nasıl becermişsem:))))aynı şeyi yaren'in bloguna da yapmışım düzeltmeye çalışıyorum (belki önce üyelikten çıkıp tekrar üye olmayı deneyim) bakayım uğraşayım biraz..:)))

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldin Nurten Abla ve Müjde Abla. Sizi burda görmek ne güzel. Bende uzun zamandır bu blogda yazıyor ve paylaşıyorum. Çümkü diğer blogcu sizinde yazdığınız gibi sıkmaya başladı... Ayrıca bu blogda daha fazla reel paylaşımlar yapılıyor....
    İyi geceler. benim bloğumada beklerim. :)
    gulsahtoptas.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk Gülşah'cığım. Güzel olacak inşallah, toplandık burada hepimiz. Senin blogu da ziyaret ettim canım. sevgilerimle.

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. haklısınız nurten hanımcım blogcu çok hırpaladı bizleri..zaman tüneli denen rezil şeye söylenecek söz yok..para çok gelince birilerine sürecek yer arıyorlar..ama bence face'i bırakmayın, her ne olursa olsun iletişimimizi koparmayalım :) gülümseyin hadi..yine birlikteyiz ve ben sizi bulduğum için çok mutluyum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seni burada gördüğüm için çok mutluyum Gülçin'ciğim. Facebook'u bırakmayacağım galiba, düşünüyorum. Sevgilerimle.

      Sil
  6. Nurten Hanım (hfad) rumuzu bana aittir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Hüseyin bey. Ben de merak etmiştim hfad kim diye, tamamdır. Görüşmek üzere, selâmlar.

      Sil
  7. Nurtenciğim hayırlı olsun canım gelişin muhteşem olmuş..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hanife'ciğim teşekkür ederim. Gene birlikteyiz ne güzel. Sevgilerimi yolluyorum canım.

      Sil
  8. Aramıza hoşgeldiniiiiz :)
    Hayata dair den koştum geldim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk Banu hanım. Siz de hoşgeldiniz. Selâm ve sevgiler.

      Sil
  9. Nurten Hanım yazılarınızı okuyabilmem için sayfanızın benim blogda kayıtlı olması lazım. Ben sizi ekledim. Yandaki arkadaş listene baktığında fotoğrafımı görürsünüz. Bu nedenle sizin de benim sayfamı eklemeniz lazım. selamlar saygılar...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar