Ana içeriğe atla

Kayıtlar

Nitelikli

DOLMABAHÇE'DE

Oğlumla birlikte bir yere gidip bir şeyler yapmayalı epey olmuştu. Cumartesi sabahı kahvaltımızı dışarıda yapalım dedik. Dolmabahçe Sarayının bahçesine gitmeye karar verdik. Bu bahçe pek güzeldir, İçindeki kafeterya da denize sıfır masalarıyla görsel bir şölen sunar konuklarına. Ayrıca çokça manolya ağacı vardır ve zamanı gelip açtıklarında harika bir görüntüsü olur. Tam da zamanıydı şimdi zaten. 

En Son Yayınlar

KEYİFLİ CUMARTESİ GEZİSİ

BİR BAŞKA İNSANDI ATA BEY

KEMAL

MÜZİK VE TİYATRO MOLASI

KADIKÖYÜ'NÜN ROMANI

BİR İYİ BİR KÖTÜ

24 OCAK

NOTALARIN DİLİNDEN ÜSKÜDAR

YAN YANA

EĞİTİM GÜNÜ VE HATIRLATTIKLARI