DOLMABAHÇE'DE
Oğlumla birlikte bir yere gidip bir şeyler yapmayalı epey olmuştu. Cumartesi sabahı kahvaltımızı dışarıda yapalım dedik. Dolmabahçe Sarayının bahçesine gitmeye karar verdik. Bu bahçe pek güzeldir, İçindeki kafeterya da denize sıfır masalarıyla görsel bir şölen sunar konuklarına. Ayrıca çokça manolya ağacı vardır ve zamanı gelip açtıklarında harika bir görüntüsü olur. Tam da zamanıydı şimdi zaten.




.jpg)


