YENİLİK...

Çok şükür...
Çok şükür sonunda sayfama kavuştum.
Sanki yuvamı kaybetmiştim, yeniden buldum.
Yazamıyorum uzun zamandır, takip eden dostlarım bilir. Yeni bir eve, yeni bir hayata adım attım. Bu arada o kadar işle meşgul oldum ki başım döndü fırıl fırıl, adeta fırıldak gibi. Bir yanda işim, hem rutin hem ekstra işlerim, bir yanda taşınma telaşı, yeni eve uyum derken elimi değdiremedim klavyeye. Arada bir girip arkadaşlarım ne yazmış diye bile bakamadım.
Neyse ki artık daha rahatım, henüz tam yerleşemedim ama, en azından sadece yerleşmeyi düşünmekten başka düşüneceğim şey kalmadı.
Kitaplarım...
Şimdi sadece onları nasıl daha düzenli bir şekilde kitaplıklara sıralayabilirim diye düşünüyorum. O kadar çoklar ki, eşyalarımı taşıyan hamallar bile sanırım en çok onları taşırken zorlandı. Salonumda kitap kolilerinden oluşan bir dağ var yerleşmeyi bekleyen. Yavaş yavaş ve daha kullanışlı olarak sıralamalıyım onları.
Yeni ev, yeni hayat dedim, gerçekten öyle. Alışkanlıklarını değiştirmek zorunda kalıyorsun mecburen. Daha önce sağında olan şey şimdi solunda mesela, elin gayri ihtiyari sağına gidiyor önce.
Mutfak...
Eski evimde mutfak açıktı, Amerikan mutfak diyorlar. Şimdi ayrı bir yerde, alışacağım elbette, ama ne kolaydı açık mutfakta iş yapmak. Hiç bir şeyden uzak kalmıyordum, ne televizyondan ne de gelen konuklarımla yakından ilgilenmekten.
Prizlerden tutun da tüm detaylara kadar değişiklik var tabi.
Ama seviyorum yeni evimi, içim hemen ısınmasa buraya taşınmazdım zaten.
Sonuçta, değişiklik iyidir, yeniliktir ve yenilik heyecandır, tazelenmektir. Onca yıl oturduğum evden ayrılırken hiç üzülmedim desem yeridir. Demek ki zamanıymış, Bu yeniliğe ihtiyacım varmış.
Hangi alanda olursa olsun, yenilik isteyenlerin darısı başına diyor, uzun zaman sonra yazdığım bu yazıyla hepinizi kocaman bir MERHABA ile selâmlıyorum.

Yorumlar

  1. Yeni evinizde güle güle oturun. Yeni hayatınızda mutluluklar dilerim Nurten Hanım.

    YanıtlaSil
  2. Nurten'im hoşgeldinnnn:)))yokluğunu çok hissettim ama taşınıyor olduğunu bilmek içime su serpiyordu, yeni evinde güle güle, ağız tadıyla otur canım, yenilik, değişiklik iyidir dediğin gibi...ve kolay gelsin..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, teşekkür ederim. İnan ben sizi çok özledim. Hele seni ve Bücürük'ü. Bundan sonra inşallah beraber olacağız tekrar, aynı keyifle. Valla zormuş taşınmak, sen de kardeşinin taşınma işine yardımcı olmuştun, bilirsin. Hatırlıyorum koşuşturduğun günleri.
      Çok öpüyorum seni canım.

      Sil
    2. Bilmez miyim? Onun taşıncağı evde tadilat bir ayı geçti,bir yandan da hastaydı, ama ben yine rahattım çünkü kocası koşturdu, ben sadece kardeşime baktım, çünkü evleri hazır olana kadar bize taşındılar, bizde kaldılar,ağustos ortasında kendi evlerine geçtiler ama yine de birçok şey yarımdı:((daha aylarca sürdü:((zor tabii....ben de öpüyorum..

      Sil
    3. sahi unuttum sormayı, yeni evin de Üsküdar'da mı yoksa başka semtte mi? Meraklı Melahat:))

      Sil
    4. :))) Üsküdar'dayım, üstelik eski eve çok yakınım, caddedeyim, Tunusbağı caddesi. Cezaevinin bitiminde.

      Sil
  3. Merhaba Nurten hanım,
    ben de merak etmişitim. Yeni evinde güle güle güzellikler içinde otur. Yazılarını özlemiştik.Tekrar hoşgeldin canım, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hanife hanımcım, teşekkür ederim, ben de sizleri özledim. Öpüyorum.

      Sil
  4. Merhabalar Nurten hanım...
    Hoş geldiniz muahbbetle :)

    YanıtlaSil
  5. Güle güle iyi günlerde otur Nurten Abla. Sesini duymak, yazını görmek güzel. Özlettin kendini.
    Yenilik hem ruha hem bedene iyidir dediğin gibi. Darısı bizlere olsun.
    En keyifli şey kalmış geriye, kitaplığı yerleştirmek. :)))
    Oldum olası sevemedim Amerikan mutfağı, belki hiç kullanmadığımdandır.
    Yeni evin yeniliklerle gelsin hayatına...
    İyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülşah'cığım sağol. Evet, en keyifli şey kitaplık düzenlemek. Bu arada ne hazinelere rastlıyorum bilsen. Birazdan yazacağım zaten:)

      Sil
    2. Keyifle bekliyorum yazılarını Nurten Ablacım.

      Sil
  6. bende taşınıyorum Nurten hanımcım ama yerimi çok sevdiğim için çok üzgünüm..ne şanslısınızki,severek oturacağınız bir eve yerleşmişsiniz, diliyorum bu yenilik size güzel sürprizler ve mutluluklar getirir,sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  7. Sana da hayırlı olsun, güle güle otur Gülçin'ciğim. İyi dileklerine teşekkürler. Ben de eski evimi sever ve oradan hiç ayrılamayacağımı düşünürdüm, ama şartlar her şeyi değiştirebiliyor. Sen de mutlu olursun inşallah yeni yerinde canım.

    YanıtlaSil
  8. canım yazıların panelimde çıkmıyor nedense neden girmiyorki bloguna diye geldim bir bakayım sen arada gelmişsin ben görmemişim:) hayırlı olur inşALLAH yeni evin canım güle güle otur.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar