TERAS KEYFİ

Yeni yaşım iyi başladı:)
Sabah, meslek derneğimizde kahvaltılı toplantıya katıldıktan hemen sonra sevgili dostum Hatice ablaya gittim. İşimizi hallettikten sonra birer kahve içtik. Sohbet arasında, "Sen bu aralarda bir günde doğmuştun, o gün gel de terasta keyif yapalım." dedi. "Dün doğmuştum" deyince hemen akşam daveti yaptı ve ben de hemen kabul ettim.
Ne iyi yapmışım da kabul etmişim:) Ne zaman Hatice ablayla bir araya gelsek zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorum. En berbat ruh halimle bile gitsem neşeyle çıkıyorum o evden. 
Bu akşam da öyle oldu. Sarayburnu ve Marmara manzarasına hakim terasında, birer kadeh kırmızı şarap eşliğinde yemek yedik, sohbet ettik. 
Nevi şahsına münhasır kadınlardan biridir Hatice abla, çocukluğumdan tanırım onu. Babam boyacıydı, inşaatlardan çok evlerde çalışırdı, bu evlerden biri de onun eviydi. Ailece tanışırdık, babam onun evinde boya işindeyken biz de annemle arada giderdik. Çocukken de onun o karizmatik kişiliğinden etkilenirdim. Neşe dolu, yaşam enerjisi yüksek, kadın gibi kadın ama aynı zamanda erkek-kadındı o. Ayağı yere sağlam basan, her işini kendi halleden, yerinde duramayan, deyim yerindeyse Atom Karınca gibi, müthiş bir kadın. Edebiyata ve resme ilgili, şiir yazan, resim yapan bir kadın.
Yıllar içinde kesintiye uğrasa da hep sürdü ilişkimiz. Ben kendi işimi yapmaya başladıktan sonra artık iş ilişkimiz de var onunla ve sık sık görüşüyoruz. Hem iş hem keyif buna diyorlar herhalde. 
O kadar çok şey anlattırıyorum ki ona ve daha anlattıracak o kadar çok şey var ki. Girip çıktığı ortamlar, yaşadığı tecrübeler hayli ilginç olduğundan dinlemeye doyamıyorum. Eskiden çalıştığım işyerinin sahipleri olan güzel insanların da kuzeni olduğundan daha bir yakın hissediyoruz kendimizi. 
Geçtiğimiz yıl bilgisayar aldık ona, fırsat bulduğumca belli bir düzen içinde dersler verdim, hevesi ve heyecanı ile bu konuda da başarılı oldu. Şimdi istediği siteye girip istediği bilgiye ulaşıyor, alışveriş bile yapıyor.
Hiç bir şey için geç olmadığını kanıtlıyor böylece. 

Yorumlar

  1. Nurten'im resim harika, Hatice ablanın da evinin manzarası müthişmiş, şanslı:))hele o çiçekler ! iyi yapmışsın canım güzel bir gün geçirmişsin...dediğin gibi hiçbir şey için geç değil hayatta..sevgiler canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şanslı hakikaten:) Darısı başımıza, yani böylesi değilse de gönlümüze göre bir evimiz olur inşallah. Sevgiler Müjde'ciğim, canım.

      Sil
  2. Nurtenciğim siz ve manzara okadar bütünleşmişsiniz ki..Maşaallah çok güzel..İnsan hayatta yazında bahsettiğin türden dosta arkadaşa çok ihtiyaç duyuyor. Ne mutlu sana ki, böyle bir arkadaşa,dosta sahipsin.Kıymetini bil..Artık bu tarz insanlara rastlamak pek mümkün olmuyor.. Nurtenciğim, kocaman sevgilerimi gönderiyorum ve koacaman öpüyorum canım..:) Hoşçakal, dostçakal..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Hanife'ciğim, gerçekten ne güzel manzara değil mi? Dediğin gibi böyle dostlara çok ihtiyacımız var. Allah uzun ömür verir de dostluğumuz sürer inşallah. Canım, ben de seni kocaman öpüyorum. Dostçakal! Ne güzel bir sözcük bu...

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Kaç gündür tek satır yazamadım. Sanırsın görünmez bir güç yazmamı engelledi. Lakin sizlerin yazmanız beni ziyadesiyle sevindirmektedir. Arkadaşların yazılarını okumak güzel bir duygu. Selam ve saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hüseyin bey, sevindim buna. Bir kaç haftadır ben aynı şeyi yaşadım. O görünmez güç nasıl bir engel koydu anlamadım. Yazmak rahatlatırken hep beni, bu kez yazmak eziyet geldi sanki. Sizi gerçekten iyi anlıyorum. Bekliyorum yazılarınızı, okumuyorum da sanmayın yorum yapmıyorum diye, Bir konuşmanın anatomisi dizisini biraz geriden de olsa takip ediyorum. Selâm ve saygılarımla.

      Sil
  5. peri kızı gibi duruyorsun resimde:)))birlikte olma enerjiniz fotoğrafa da yansımış o kadar doğal ki kartpostallık resim olmuş sanki:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))
      İlahi Nazan... Peri kızı ha?
      Sağol hayatım, gönlüne sağlık.

      Sil
  6. Boğaz ve siz harikasınız:) İnsanın hayatında Hatice abla gibi insanlara ihtiyacı var. Keyifle okudum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim keyif verdiğime. İnşallah böyle dostların olur senin de. Biliyor musun, Hatice ablanın evine defalarca gittiğim halde bu terasa 2. çıkışım benim. Biz konuşurken kendimizi kaybettiğimiz için evin içinde zaman geçiriyoruz hep. Ancak işte özel bir şey olunca kutlamak için. Sevgilerimle.

      Sil
  7. Nurtencim nice yaşlara inşallah. Biraz geç oldu benim kutlamam ama artık hamileliğime ver :-) Çok girmiyorum internete... Kusuruma bakma lütfen. Ama hakikatten insanın böyle güzel dostlarının olması böyle güzel dostların da böyle güzel teraslı evlerinin olması harika :-)) Şaka bir yana tabii de manzara çok ama çok güzel... Ahhh İstanbulllllll........ :)) Güzel bir zaman geçirdiğine sevindim. Kocaman öpüyorum. Nice senelere inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım cafézey, geç oldu biraz, kusura bakma ne olur. Doğum günü kutlaman için çok teşekkür ederim. Demek hamilesin, ne güzel. Allah tamamına erdirsin, sağlıklı bir evlada kavuştursun inşallah. Doğum olunca haber ver lütfen. Çok sevindim. Öpüyorum seni canım.

      Sil
  8. Manzara harikaa,anneler günün kutlu olsun canım ,sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağollll sevgili siyahkuğu:) Teşekkür ediyorum. Senin de anneler günün kutlu olsun. Gülçin'in yazısından öğrendim, sen de anneymişsin. Kaç yaşındasın Allah aşkına, ben seni çok genç düşünüyorum da:)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar