YÜREĞİMDEKİ BAHAR


Masamda, vazonun içindeki papatyalar baharın müjdesi gibi duruyor. Yanındaki bardakta da beyaz gülüm gülümsüyor yüzüme hınzırca.
Coşku katıyor yüreğime çiçeklerim, güneşli güzel bir gün gibi ışık saçıyorlar içime.


Bahar bende hep aynı duyguları uyandırır. Hep bir yeniden doğma, yenilenme hissi verir.
Sabahları aydınlık bir güne uyanmak, bulutları değil de güneşi görmek nasıl bir enerji verir insana. En zor işlerin üstesinden gelebilme, tüm sıkıntıları def edebilme gücü verir.
Son günlerde üzerimdeki olumlu enerjinin üstüne bir de bahar geliyor ya, adeta "tutmayın beni" durumuna geçiyorum galiba.
Gelsin değişiklikler. İstediği kadar...
Ne güzel...

Yorumlar

  1. Seni böyle enerjik, umutlu, çoşkulu gördüğüm için çok sevindim Nurten'im, baharı ben de seviyorum özellikle mayısı, haziranı...papatyaların gibi güzel geçsin günlerin canım
    öpüyoruz seni, sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))
      Canım,
      Mayıs benim doğduğum ay, dolayısıyla en çok mayısı seviyorum, az kaldı:)
      Sana ve Bücürük'e de mutlu, güzel günler inşallah.,
      Çok öpüyorum.

      Sil
  2. Yüreğindeki bahar hiç eksilmesin.

    YanıtlaSil
  3. Bu enerjik mutlu huzurlu halin her daim seninle olsun canım... Baharları ben de çok severim. Hem ilkbaharı, hem de sonbaharı biri neşe, diğeri hüzün yanım... Biri başlangıcı diğeri sonu hatırlatır bana...
    Sevgilerimle öpüyorum Nurtenciğim..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için de öyle Hanife'cim. Biri neşe biri hüzün. Ama hüzünlü bahar da pek güzel oluyor değil mi?
      Ben de seni öpüyorum canım.

      Sil
  4. Baharda insan güneşin enerjisinden midir bilinmez kendini bir başka mutlu hisseder.Her günümüzün bahar mutluluğu yaşatması dileğiyle.Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar