4+4+4

4+4+4 mecliste kabul edildi.
Gözümüz aydın olsun. Okullarımız özgürleşecek, modernleşecekmiş. Devletin göreviymiş, her şeyi hazırlayacak, vatandaşına tercihi sunacakmış.
Ne tercihi Allah aşkına, resmen dayatma, resmen karşı devrim. Bir de teşekkür etmiş milletvekillerine, tarihi bir düzeltme yaptıkları, adlarını tarihe yazdırdıkları için. Kesintisiz eğitimi tashih ettikleri için. (!)
Din bezirganlığı yapıp da bunu başkalarına mal edebiliyor ve halkın büyük çoğunluğunu inandırabiliyorlar ya, en çok buna üzülüyorum.
Haber izleyemez oldum son zamanlarda, tahammül sınırlarımı zorluyor, aklımı yerinden oynatıyor.
Hayır efendim, okullarımız özgürleşmeyecek, baskıcı sistemin esareti altına girecek, çocuklarımız donuk, eblek bakışlı, dünyadaki gelişmelerden bihaber, kul zihniyeti taşıyan, sorgulamayı bilmeyen vatandaşlar olarak yetişecek.
Yazık, çok yazık...

Yorumlar

  1. Allasen bu nasıl bir rezalet? 4 yıl okusun sonra meslek seçecekmiş? 17, 18, 19, 20 yaşındaki hatta 25 yaşındaki gençler daha neyi seçeceklerine karar veremiyorlar ki, ben 17 yaşında yanlış bölümü seçtim okudum, 10 yaşındaki velet nasıl meslek seçecek KANDIRMACANIN DÜMENİN TEZGAHIN BÜYÜĞÜ!
    gız gısmısının okumasına ne gerek 4 yıldan sonra meslek filan kim arar sorar kocaya verirler gitsin..orta okulda da imam hatipe geçmek isteyen geçecekmiş...herkes imam olacak zaar!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amaç o zaten, herkesi imam zihniyetinde yetiştirmek.

      Sil
  2. Yok hayatım kim inanıyor, ya nasıl bir rezaletti o.. Akşam haberlerde izledim. Ya nasıl bir ülke olduk, bu ne yaa.. Ordakiler eşkiyamı Milletvekil mi? anlamadım. Yumruk yumruğa, tekme tokat. Bu ne yaa.. Bu nasıl bir eğtimsizliktir ki, eğitimle ilgili yasayı dayatma ile meclisten geçiriyorlar.. Nasılsa yap boz tahtasına dönen eğitim sistemimiz günden güne kalitesini yitiriyor.. Olan bizim geleceğimiz istikbalimiz dediğimiz, canımız ciğerimiz yavrularımıza oluyor.. herkesin tuzu kuruu..:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En çok ona üzülüyorum zaten, olan çocuklarımıza oluyor. Kim inanıyor deme Hanife'ciğim, Allah-din-kitap diyen saflar inanıyor. Misal annem işte. Offf ya, ne yapacağız, ne yapmalıyız bilmiyorum.

      Sil
  3. Dün birbirlerine laf edenler müşterekte birleştiler.
    Sıra da ne var?
    Bence "Medeni Kanun" var.
    Nasıl?
    Yani Medeni kanun'a bir madde ekleyecekler.
    "İmam nikahı" yaptırmak zorunlu diye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korkarım öyle. Bunlar dayatmayla, zorbalıkla her türlü kanunu geçirirler.

      Sil
  4. Bir yandan da diyorum ki, bize müstahak...yetmez ama evetçiler duyurulur! Var ya bu referandum zamanında Radikal gibi pkk sempatizanı Tayyoş yandaşı gazeteler hep akp'yi destekliyorlardı bir de şimdi bakıyorum Radikal'in sitesine..suspus olmuşlar, ne b.....k yediklerini yeni anladılar!!! Kimisi de vaktiyle yetmez ama evet dediğini, Balyoza malyoza nasıl inandıklarını unutmuş, aaa bu akp ne kadar antidemokratik oldu, aaaa sivil darbe yapıldı diyorlar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hüseyin bey facebook'ta Nazım'ın bir şiirini paylaşmış, tam da bu minvalde Müjde'ciğim. Suçlu biziz, başkası değil. Müstahak bize, ne acı ki müstahak... Allah o yetmez ama evetçilerin boyunu devirsin.

      Sil
  5. Ah Nurten Ablacım ah... nereye gidiyoruz bilemedim, bildimde dile getirmek hiç hoşuma gitmiyorr......

    YanıtlaSil
  6. bence 6+5+8 olsun sayısı fark etmiyor bir ülkenin eğitim sistemi beş para etmiyorsa, ismi değişmiş ne fark eder..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar