YENİ BLOG EKLE!

Sekiz gündür bir şey yazmamışım. Yazmayı bırakın sayfama bile doğru dürüst girmemişim.
Şimdi bakıyorum, karşımda 'YENİ BLOG EKLE' kalemi:) öylece bakıyorum sadece. Ne ekleyeyim, ne yazayım?
Kafam öyle dolu ki, günlerim öyle harala gürele geçiyor ki, yaşarken yazmayı düşündüğüm bir dolu şeyi biraraya getirip de bir bütün yapamıyorum. Bu kadar yoğunluğun içinde Allah'tan Ahmet Ümit'in son romanını okumayı sürdürebiliyorum. Tek tesellim bu, okuyabiliyor olmak. Çünkü böyle durumlarda okumayı bile canım istemeyebiliyor.
Madem sayfam gözüme gözüme soktu 'YENİ BLOG EKLE'kalemini, ben de bu kadarcık yazayım bari dedim:)
Hiç birini günlerdir okuyamadığım sevgili blog arkadaşlarıma SELÂM olsun diye... 

Yorumlar

  1. Selamlar canım:)) bir şey yazmasanda arada iyiyim ben yaz oda yeter:) sevgiler ...

    YanıtlaSil
  2. Olsun Nurten'im canın ne zaman isterse bizler buradayız:)))selamını aldım, teşekkür ettim, ben de selam gönderiyorum..

    YanıtlaSil
  3. Sen iyi ol Nurten Abla, arada yazsan da olur. :)
    Keyifli okumalar. Kitaplar en iyi dosttur boşuna dememişler...
    Keyifli, huzurlu pazarlar.

    YanıtlaSil
  4. ne olacak bizim halimiz? zamanmı bize yetmiyor, bizmi zamana yetemiyoruz anlayamıyorum.Aynı karmaşa tempoyu bende yaşıyorum saatler , günler,haftlar, aylar nasıl geçiyor anlamıyorum ve geriye döndüğümde hala bir sürü yapılacak iş beni bekliyor oluyor. Kolay gelsin sana en azından arada bir ses ver bizee...

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşlarım, hepinize teşekkür ediyorum. Hem zaman darlığı hem moral yokluğu yazmamı engelledi. Garip bir ruh hali içerisindeyim. Keşke bir çokları gibi kafama takmamam gereken şeyleri takmamayı başarabilsem. Hepinizi seviyorum, teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar