ÜÇÜ BİR ARADA!

Bu yıl hıdrellez ve dolunay aynı güne denk geldi. Yılın en güçlü dolunayı diyorlar. 
İnanırsınız, inanmazsınız sizin bileceğiniz iş. 
Ben inanıyorum; hem dolunayın gücüne hem de hıdrellez dileklerine. 
Yarın gece dileklerimi bir kâğıda yazacağım, olmasını istediklerimi sembol olarak yerleştireceğim gülün dibine. Dolunay için de ritüellerim var tabi, yalnız onlar bana kalsın:))) Arkadaşımın izni olmadan anlatamam.
Hıdrellez ve Dolunay aynı güne denk geldi dedim ya, aynı güne bir de benim doğum günüm denk geldi:) Bir kaç yıldır heyecandan uzak kalan bendeniz bu yıl daha şimdiden heyecanlanıyorum. Bir yaş daha almamla hiç ilgisi yok bunun. Ben hissettiğim yaşta olduğumu biliyorum ve gelen her yeni yaşımı mutlulukla karşılıyorum. Gitgide daha bir BEN oluyorum çünkü. Tek şikayetim gözlük numaramın artması ve genetik şeker musibetinin ne yaparsam yapayım gittikçe yükselmesi. 
Doğum günlerim hep özel olmuştur benim için. O gün hiçbir şeyin moralimi bozmasına izin vermem. Bahar aylarının en güzelinde olduğumuzdan hava da güzel olur, benim içim kıpır kıpır, kanat takıp uçacak gibiyimdir adeta. Arkadaşlarımın, eş dostumun beni aramaları kadar mutlu eden bir şey yoktur. Hediye ile ise işim hiç yoktur. Olmasa da olur, içtenliğini bildiğim sevgi dolu dilekler yeter de artar bile. 
Esen kalın


Yorumlar

  1. Doğum günün kutlu olsun canım nice mutlu yıllara inşALLAH ,sağlık ve huzur diliyorum sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili siyahkuğu, canım çok teşekkür ediyorum güzel dileklerine. İNŞALLAH! Hep beraber. Sevgilerimle, öptüm.

      Sil
  2. Hıdırıllez dileklerine inanırım ama dolunayın genelde insanları olumsuz etkilediğini düşünürüm ve bir arkadaşımla ne zaman huysuz olsak aramızda "Dolunay" diye espri yaparız.Bu gece tavsiyene uyup bende deneyeceğim dileklerimiz olursa yazarım..... "Yaşa . Sev . Gül! Bunlar eksik olmasın yaşamında. Yaşın kaç olursa olsun her şeyin en güzeli seninle olsun. Nice mutlu, neşeli ve yaşam dolu yaşlara " sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nazan'cığım, çok teşekkür ediyorum güzel dileklerine. Hep birlikte inşallah. Sevgilerimle, öptüm seni canım.

      Sil
  3. Nurten'im ben de tavsiyene uyacağım, ilk kez hem de olacak bu. Çünkü inanmam pek böyle şeylere, bak eğer dileğim olmazsa görüşürüz:))))))şaka şaka gül ağacı olarak apt. bahçesinde biliyorsun Prenses'imin gülü var, tam oraya ben de bahçeli ev resmi yerleştireyim çünkü istediğim tek şey bu:)başka bir şey istemiyorum, ay inşallah olur yalnız bu gece mi, yarın gece mi yani 5 mayısı 6 mayısa bağlayan gece mi çünkü kimileri 5 mayıs gecesi kimileri 6 mayıs gecesi diyor acaba işi sağlama almak için bu geceden yerleştirsem olur mu?..kalsın orada bir de orada kalacak mı yoksa sonra almam gerekiyor mu?

    Nurten'im yaşgünü illa tam gününde kutlamak gibi takıntım var o yüzden yarını bekliyorum:)))sevgilerimle çok çok öptüm..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım,
      5 mayısı 6 mayısa bağlayan gece koyacaksın, sabaha karşı da, muhtemelen sabah ezanında oradan alacaksın. Allah kolaylık versin:)))) Dileklerin gerçek olsun inşallah... Gerçekten inanırsan oluyor, benimkiler ufak şeylerdi, ama annem ne dilediyse oldu vallahi:)
      Ben de çok öptüm seni canım.

      Sil
  4. Nurten Ablacım yeni yaşın yeniliklerle gelsin hayatına ve dileklerin gerçekleşsin bu günde. :))
    Her ne kadar henüz gerçek hayatta tanışmamış olsak da sevgiyle takipçinim,
    Yaşın önemi yok kesinlikle, nasıl hissediyorsa kişi öyle yaşıyor... ve çook öpüyorum sizi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülşah'cığım güzel dileklerine teşekkür ediyorum güzel arkadaşım. Bir gün tanışacağız inşallah, ümit ediyorum. Ben de seni çok öpüyorum canım.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar