SICAK İŞ AKŞAMININ ŞARKISI :)

Doğru söze ne denir?
Kim değiyor yüreğini vermeye?

Yorumlar

  1. Çok hoş bir parça Nurtenciğim.. Eski Türk filmlerinin değişmez şarkısı..Bizlere de dinlettiğin için teşekkürler canım..esenlikler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım. Hakikaten, eski Türk fimlerinde çok söylenirdi:) Akşam geç çıktım işten, çalışırken dinlediğim radyoda çalıyordu, çok hoşuma gitti, paylaşayım dedim.
      Sevgilerimle öpüyorum.

      Sil
  2. Anaaaa bu Hülya Koçyiğit'li Ediz Hun'lu filmlerdeydi:)))çok sağol Nurten'im ne güzel oldu valla moral oldu bana...bu arada bu kadın Angelina Jolie'ye hakikaten benziyor..yerli Angelina dedikleri kadar var yani:)sesini çok beğeniyorum çok güzel..sevgilerimle öptüm

    YanıtlaSil
  3. :)))
    Moral bulduğuna inan çok sevindim canım. Ben de bu şarkıları dinleyip kafamı dağıtıyorum hep. Hakikaten bu kadın Angelina'ya benziyor yaaa:))) Sen söyleyene kadar hiç dikkat etmemiştim. Öptüm canım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar