AŞK TESADÜFLERİ SEVER


Ömer Faruk Sorak'ın yönettiği Aşk Tesadüfleri Sever filmini sinemalarda izleyememiştim. Pek büyük bir istek de duymamıştım gerçi. Mehmet Günsür'ü çok beğenirim aslında; hem oyunculuğunu hem yüzünü. Eh, Belçim Bilgin de fena değil. Fakat tesadüf denen şey yok mu işte, bu kısmı beni pek çekmemişti. Aşk ve tesadüf! "Kim bilir nasıl saçma sapan tesadüflerle örülü bir aşk hikâyesi çıkartmışlardır ortaya" deyip istememiştim gitmek.
Arkadaşım söyledi bu akşam televizyonda oynadığını. Daha önce izlemiş ve beğenmiş. İş değişti tabi; arkadaşımın zevkine her zaman güvendiğimden izlemeye karar verdim. Hafiften de hastayım, boğazımda sinsi bir ağrı sızı, kuru öksürük de var. Bu durumda en iyi şey beğeneceğini umduğun filmi izlemektir tabi. Bir de makarna yaptım hemen alelacele, bol peynirli, hem yedim hem izledim. Değmesinler keyfime durumunda ağzım açık, mutlu mesut sonuna kadar heyecanla.
Mutlu mesut olacak bir durum yoktu aslında, filmin acıklı biteceği belliydi. Ama benim o burun kıvırdığım saçma tesadüfler öyle işlenmiş ki, öyle güzel harmanlanmış ki geçmişle geleceğin arasında, hayran oldum. Bazı bölümler ise adeta masal gibiydi ve ben bu masalı çok sevdim.
Filmi anlatmayacağım, gerek yok. İzleyen izlemiştir, izlemeyen de merak ediyorsa izler. Sadece şu cümleyi kurayım yeter film hakkında:

İki gencin daha doğdukları gün ve saatten başlayan hayatlarındaki kesişme devam ede ede 25 yıl sonra onları bir araya getirir ve macera başlar.

Uzun zamandır televizyonda keyifle film izlemediğimdendir mutlu mesut oluşum.
Artık AŞK diye bir şeyin kalmadığını bildiğim halde masalını izlemenin meğer insanı mutlu mesut edebildiğini gördüğümdendir.
Bir de, filmde bol bol Anara görüntüleri vardı ve ben Ankara'yı meğer ne çok özlemişim.
Sonunda göz yaşlarım süzülse de yanaklarımdan, hâlâ mutlu mesuttum ben.

Belki kimsenin almadığı mesajı da aldığımı sanıyorum. Belki hiç alâkası bile yok filmle, ama ben bu mesajı aldım.

'Özgürlüğüme sahip çıkmam gerek.'


Yorumlar

  1. Bu filmi geçen yıl kızımla birlikte sinemada izlemiştik. Biz de senin gibi çok etkilenmiştik.Filmden keyif aldık. Beni en çok filmin sonu etkilemişti..
    Güzel bir mesaj...
    Canım sevgilerimle..
    Gönlünce bir pazar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinemada izlemek çok daha keyifli bence, kısmet değilmiş.
      Son, ah o son..
      Neyse,
      Sana da iyi pazarlar canım, öpüyorum.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar