VARDIR BUNDA BİR HAYIR

"Biz cennette yaşamışız yıllardır Nurten. Şimdi cehennemin içinde savaşıp duruyoruz. Üstelik nasıl savaşılacağını bilmeden." 
Böyle dedi Sema geçen yıl bu zamanlar. Büyük bir hayal kırıklığı içinde. Ama o hep gülen gözleri yine gülüyordu, benimkilerin aksine.
Geçen yıl bu zamanlar...



Bilseydim, görseydim o zamandan demenin bir anlamı yok. Yaşandı bitti artık. Şu hayatın kara rengini yaşamadan göremeyen benim gibi biri için çok geç artık. 
Hayatımda hiç bir yaptığımdan pişman olmadım. Yaşanması gerekiyordu, yaşadım dedim. Bedeli ne ise ödedim. 
Fakat ilk kez pişmanlık duyuyorum. İlk kez "keşke" diyorum. 
Tarifi zor bir duyguymuş, anlatılması ise çok daha zor. 
Tüm sevenlerimin, ailemin, arkadaşlarımın desteklerine, yanımda olduklarını bilmeme rağmen YALNIZIM.
Önümde uzanan bundan sonraki hayat yolumda tek başınayım. 
Böyle söylediğim için alınacaklar biliyorum, belki kızacaklar, fakat...
Başka türlü hissedemiyorum.

Yılgın değilim, tek tesellim bu. 
Ne kadar sürer bilmiyorum, eski tasasız günlerime dönüş, deliksiz uykular, keyifli yemekler, dudaklarımdan dökülen şarkılar...
Süreç önemli değil, olacak ya sonunda. Önemli olan bu.
Hayat devam ediyor.
Ve ben bu hayatı seviyorum.

Yorumlar

  1. Nurten'im ne oldu tam anlayamadım ama ne olur pes etme, sen güçlü bir kadınsın, ailen yanındayken yalnız olmazsın demek istiyorum yine de ben...belli ki zor günler geçiriyorsun geçer bunlar da canım arkadaşım...sabır...
    sevgilerimle öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pes etmedim Müjde'm. Bana göre değil pes etmek. Ama gerçekten zor günler geçiriyorum. Sabır...
      Seni ve Bücürük'ü çok öpüyorum.

      Sil
  2. Nurtenciğim inşaallah en kısa zamanda tüm sıkıntıların senin istediğin şekilde son bulur canım...
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. İnşallah Hanife'cim, inşallah.
    Çok öpüyorum seni.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar