BARIŞ AKARSU

Barış Akarsu'yu on üç yıl önce bugün sonsuzluğa uğurladık.
Doğum günü olan yirmi dokuz Haziranda Bodrum Torba'da geçirdiği trafik kazasından sonra kaldırıldığı hastanede beş gün yoğun bakımda kaldıktan sonra hayat mücadelesini bıraktı.

Hayatımda ilk ve son kez bir televizyon yarışma programında, Akademi Türkiye'de yarışan Barış'ın kazanması için SMS attım. 
Ablam aramıştı final akşamı, "Hemen ATV'yi aç ve Barış adlı çocuğa SMS gönder. Amasralı güzel çocuğa" demişti. Çok şaşırdım, böyle bir şey yapmak prensiplerime aykırıydı. Hem hiç bir yarışma programını da izlemiyordum. Fakat ablam diyorsa vardır bir bildiği diyerek açtım kanalı. Görür görmez sevdim, sesini, yüzünü, duruşunu. Zaten kazanır bu çocuk dedim, ama elim telefona gitti ve SMS attım. Heyecanla yarışmanın sonunu bekledim ve kazandığı an tüm hayranlarıyla birlikte ben de sevindim. Hatta coştum ekran karşısında. 
Amasra adını duyurmuştu, bu cennet diyarını bilmeyen herkes öğrenmişti. Bunun da büyük payı vardı sevincimde. Gerçi o günden sonra artık Amasra'ya eskisi gibi gidip de rahatça gezip yemek yiyebilmek hâyal oldu ama olsun, tanınmıştı ya; biz gene de bir şekilde o meşhur Amasra salatasıyla taze balığını yemekten geri kalmıyoruz. 
Yarışmadan sonraki kısa müzik hayatında çok şeyler yaptı Barış, dizi oyunculuğu ile de daha fazla hayran kazandı. 
Çok bilinmeyen de bir yönü vardı, çocukları çok seviyor ve onlara yardım elini uzatıyordu. Genç yaşında, şöhretin zirvesine çıkıyorken bu olgun davranışını hep takdir ettim.

Geçtiğimiz haziran ayında oradaydım. Annemizi Pandemi nedeniyle uygulanan sokağa çıkış gününde gezdirmek için köyden çıktık geldik Amasra'ya. O kadar yıldır geçiyoruz en azından buradan ama heykelini ilk kez gördüm ve tabi fotoğrafladım. Ünlü heykeltıraş Tankut Öktem'in yarım kalan, yardımcıları tarafından bitirilen heykelini. Çünkü Tankut Öktem de heykelin yapım sürecinde bir trafik kazasında ölmüştü.

Rahat uyu güzel çocuk. 
Sevgi doluydu yüreğin, sürmeli kara gözlerin.

Yorumlar

Popüler Yayınlar